Imax Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Har "løpt" i gang pulsklokka mi, og har regnet ut maxpuls og testet at det stemte sånn passe bra med virkeligheten. Regner ut % av maxpuls osv når jeg sykler, men jeg må innrømme at jeg trenger litt tips om hva jeg skal bruke all informasjonen fra pulsklokka fra? Tar gjerne i mot noen treningstips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Hvilken pulsklokke har du? Denne siden er kjempefin: http://www.pulsklokke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2005 Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg får gnagsår av pulsbeltet, og må polstre med sportstape hver gang den skal brukes. Derfor blir ikke klokka så mye brukt :-( Trener du på studio, kan du ofte droppe selve klokka, fordi kondisjonsapparatene tar imot signalene fra beltet og viser verdiene på displayet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Hva koster batteri til pulsklokker :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Den er vel et nytting redskap å bruke hvis du trener intervaller, ala 4 min med 85-95% av maxpuls, og så fks 3 min med 70% av makspuls osv. Alternerer. Fikk meg en liten oppvekker jeg, når jeg prøvde pulsklokke. Det viste seg at jeg trente med altfor høy puls. Ikke rart jeg ble fysisk dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 Showgirl: Hvis du har Polar klokke bør du gå i en sportsforretning å bytte batteri! Tror de sender det klokka og at det er gratis. Hvis en urmaker eller lign. tukler med den kan den bli ødelagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 11. april 2005 #8 Del Skrevet 11. april 2005 Takker for svar *MissS* :-) Skal gå innom sportsbutikken der jeg kjøpte klokka å spørre. Varer batteriene lenge tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå