Gå til innhold

Røyket mens jeg slikka

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga traff jeg ei jente som elsket å røyke sig mens jeg slikka henne... Synes det var litt digg selv, men litt spesielt å hehe... noen flere som har vært ute for lignende? Begge ble superkåte!!

Anonymkode: cc28a...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten i røyken med andre ord.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok ei dame bakfra samtidig som jeg drakk øl. Skjedde i min ungdom. Jeg var tørst og hun kåt. Vi fikk begge dekket våre behov. He he 

Anonymkode: 5530f...c28

• Liker 1
Skrevet

Man skal ikke skade andre men være grei og snill osv.

Hvis det funker for dere sammen, kjør på!

Litt passiv røyking som det der er ikke farligere enn at helseeffekten av å ha digg sex oppveier det😉

Anonymkode: 494ce...015

Skrevet

Jeg og samboer røyker og slikker hverandre hele tiden:p Jeg er lesbisk og sigaretter er en stor del av vårt sexliv!

Anbefales på det sterkeste, det kan være uhyre sexy:D

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok ei dame bakfra samtidig som jeg drakk øl. Skjedde i min ungdom. Jeg var tørst og hun kåt. Vi fikk begge dekket våre behov. He he 

Anonymkode: 5530f...c28

Bakfra er egentlig en glimrende stilling! Da kan begge se på TV samtidig.. 👍

Røyk under slikking er vel mest gøy for de som synes det er ekstra kult/spennende å røyke. Men for all del, kjør på!

Skrevet

Tviler på at jeg hadde følt at min innsats var mye å samle på dersom vedkommende hadde tent seg en sigarett mens jeg holdt på. Er litt som å finne frem avisen eller se på klokke e.l. :P 

• Liker 2
Skrevet

Samboer slikker meg mens jeg gamer iblant. Blir dårlig aim av slikt😅

Anonymkode: 7011d...b7d

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer røyker og slikker hverandre hele tiden:p Jeg er lesbisk og sigaretter er en stor del av vårt sexliv!

Et tydelig tegn på at den lesbiske «sengedøden»  er nært forestående. Leser dere avisen under sex også?

Anonymkode: a3b7c...ef6

• Liker 2
Skrevet

Damer som røyker er turn off

Anonymkode: ad759...77e

• Liker 1
Skrevet

Sometimes a cigar is only a cigar.

Anonymkode: 7bf0b...e21

Gjest Paramount
Skrevet

Kan være sexy, og litt femme fatale, med ei dame som koser seg med en røyk mens hun blir slikket, aller helst utendørs. Røyklukt som sitter i sengetøy og vegger er definitivt ikke sexy. 

Skrevet
På 10.2.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

I helga traff jeg ei jente som elsket å røyke sig mens jeg slikka henne... Synes det var litt digg selv, men litt spesielt å hehe... noen flere som har vært ute for lignende? Begge ble superkåte!!

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du traff henne i helga og nå er dere samboere?

Anonymkode: ae6a5...754

Skrevet

Jeg anbefaler ikke å drikke kaffe under suging. Det blir lett litt styr med forbrenninger og slikt, for det er så for gjort å søle når man kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...