Gå til innhold

Plutselig smertefull sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en flott kjæreste som jeg er veldig komfortabel med. Vi har vært sammen lenge og hatt mye sex uten problemer.

De siste gangene har jeg dessverre opplevd noe ubehag ved samleie som jeg ikke helt forstår meg på. Jeg har pcos så vet at når jeg har cyster så får jeg vondt ved dyp penetrering. Nå har jeg fått en type svie ved penetrering og de siste to gangene har jeg fått direkte vondt ved penetrering ganske nært skjedeåpningen :( 

Dette er ekstremt vondt og veldig plagsomt, det hjelper at han tar det veldig rolig og jeg fokuserer på å slappe av og så går det gradvis over og vi klarer å fullføre samleiet.

Har noen opplevd dette før? Noen råd å komme med? Går det over av seg selv?

har forsøkt å lese litt på nett og har skjønt at dette kan være psykisk. Jeg er i en veldig hektisk og utfordrende periode på jobb men føler ikke det berører meg i så stor grad på privaten at det skulle påvirket meg slik. Men hva vet jeg.. Jeg blir fortsatt veldig våt så det er ikke snakk om smerter pga tørr penetrering. 

hilsen fortvilt dame :( 

Anonymkode: 00779...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis smertene er ved skjedeåpningen kan det være kjønnsykdom , eller om du kjenner det nærmere opp mot urinrøret urinveisinfeksjon 

Anonymkode: 48257...072

Skrevet

Hmm det kan være så mangt. Ved soppinfeksjon så får man også tørre slimhinner noe som fører til smerte selv om man er «våt». Men det kan også være psykisk.

jeg slet ekstremt mye med lignende for noen år tilbake og tro meg, å ha sex i den perioden er IKKE lurt. Da vil det bli verre. Jeg presset meg selv til sex forde og endte opp med å bli så sår og trang at jeg nesten fikk vondt av å få en Q-tips oppi der... var hos gynekologer og leger og de fant aldri noe galt.. :s det ble mye bedre da jeg avsto fra sex i flere mnd. Da «fikset» det seg selv😅

Så gi det noen ukers pause og se om det er forbigående:) kanskje dra og sjekk deg hos legen også? Men ikke ha sex nå mens det er vondt fordi da kan det bli så mye verre.

Anonymkode: 2e843...517

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm det kan være så mangt. Ved soppinfeksjon så får man også tørre slimhinner noe som fører til smerte selv om man er «våt». Men det kan også være psykisk.

jeg slet ekstremt mye med lignende for noen år tilbake og tro meg, å ha sex i den perioden er IKKE lurt. Da vil det bli verre. Jeg presset meg selv til sex forde og endte opp med å bli så sår og trang at jeg nesten fikk vondt av å få en Q-tips oppi der... var hos gynekologer og leger og de fant aldri noe galt.. :s det ble mye bedre da jeg avsto fra sex i flere mnd. Da «fikset» det seg selv😅

Så gi det noen ukers pause og se om det er forbigående:) kanskje dra og sjekk deg hos legen også? Men ikke ha sex nå mens det er vondt fordi da kan det bli så mye verre.

Anonymkode: 2e843...517

Takk for tips. Skal prøve å ta en pause og se hva som skjer. Gir det seg ikke så får jeg ta runden hos legen jeg også bare for å krysse det av listen over bekymringer 😂

Anonymkode: 00779...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...