Gå til innhold

kan man forvente morsdagshilsen, bare tekst, fra andre enn egne barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en melding eller snapp eller lignende? fra nærmeste familie, og er det feks. vanlig og ønske sine stesøstre og stemor god morsdag? 

Anonymkode: 35e7a...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 148ff...b2b

• Liker 12
Skrevet

Naturligvis ikke

• Liker 7
Skrevet

ikke sin datter heller som er mor til mitt barnebarn? 

Skrevet

Jeg synes ikke man kan forvente det fra andre enn de (bonus)barna som har bodd hjemme med deg. 

Selvom det er koselig å få en hilsen så tror jeg at man må se på kjemien man har med den man ønsker seg hilsen fra. Jeg ga hilsen til svigermoren min fordi hun strekker seg ekstra langt for meg. Derimot har jeg ikke gitt hilsener til de jeg har lite kontakt med, eller for eksempel de som ikke tar seg tid til å ønske meg godt nyttår eller bursdag. 

Morsdagshilsen tenker jeg man gir til de som er som en mor for deg, eller som man ønsker å feire foreldreskapet til. Vi hadde blitt sittende lenge om alle mødre man vet om skulle fått en hilsen hver. 

Håper allikevel du får den hilsenen du muligens lengter etter ts. Gratulerer med morsdagen! Klem.

Anonymkode: 47968...be1

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gitt hilsen til datteren din? Kanskje sitter hun og venter på det samme. 

Anonymkode: 47968...be1

Skrevet

Jeg får hilsen fra svigermor, mamma og en venninne. Gir det samme tilbake til de.

Anonymkode: bcc18...58e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle jeg sende morsdagshilsen til ande enn min egen mor? Tanken har ikke engang slått meg...

• Liker 9
Skrevet

Nei morsdag og farsdag er ikke noe som er så store feiredager

Anonymkode: 107ed...198

• Liker 4
Skrevet (endret)

Man kan da ikke forvente noe som helst. Morsdag er ikke en helligdag... Den er skapt i nyere tid for å få folk til å kjøpe flere ting.

Jeg synes man får prøve å begrense betydningen av dagen så mye som overhode mulig. Dagen betyr ingen verdens ting for meg. Dagen gjelder for øvrig evt sin egen mor/barn og ingen andre.

Endret av Rotemor
  • Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er lagt under "vi som sørger"? Har du mistet barn og forventer at andre skal sende hilsen til deg? 

Anonymkode: a6f68...697

• Liker 1
Skrevet

Den eneste jeg sender morsdagshilsen til er mamma. Har ikke falt meg inn at jeg skal gratulere andre folks mammaer 

Anonymkode: 61be7...dc6

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er lagt under "vi som sørger"? Har du mistet barn og forventer at andre skal sende hilsen til deg? 

Det så jeg ikke!!! Det er jo helt forferdelig å gjøre! Rapporteres faktisk

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

beklager. enig i at den ikke hører hjemme her. skulle vert under relasjoner

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av missy_miss
.
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din datter går vel ikke inn under "andre enn egne barn" som du spør om i overskriften? 

Uansett tenker jeg at man ikke kan forvente noe som helst, det kommer helt an på relasjonen man har og tradisjoner. 

Anonymkode: 9f294...003

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det. Men hender det kommer en hilsen fra en mor til en annen. Mellom venner. Ikke noe jeg forventer. 

Anonymkode: 01bac...673

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev en morsdagshilsen til en venninne en gang, var det veldig rart gjort det da? Det er jo en dag for mødre, og man trenger vel ikke være barn av den man sender hilsen til?

Anonymkode: f7676...c87

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev en morsdagshilsen til en venninne en gang, var det veldig rart gjort det da? Det er jo en dag for mødre, og man trenger vel ikke være barn av den man sender hilsen til?

Anonymkode: f7676...c87

Det er forskjell på å ønske å hilse til noen og å forvente det for de fleste av oss.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...