Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. jeg har møtt det som kan kalles Min Drømme mann.. Hadde faktisk ikke trodd dette var mulig..

Men han Sier og Gjør og er liksom Helt rett for meg..

Og det Ville er at det virker som om vi i flere år tidligere har tenkt de samme tankene osv.. Sakens kjerne er at vi har treffes på en slik måte at vi ikkke Kan gjøre noe med dette. Det at vi begge har partner og barn (fått det tidlig i livet, og ikke planlagt) hjelper ikke på saken..

Så jeg har ikke tenkt gjøre noe som helst med dette. Faktisk så skal jeg gå rundt og savne Ham resten av livet mitt, mens jeg prøver å bli lykkelig med pappan til barnet mitt.. slik det sømmer seg.. Men det å få de rette svarene på spørsmålene mine, de komplimentene jeg trenger Nettopp Den dagen og noen andre komp. en annen dag -som jeg trenger Da... Og ikke minst, han Klarer å si unnskyld.. Aldri før har jeg truffet en mann som kan si de ordene... Men han gjør det, og det smelter med så...

Kommer aldri til å glemme, men livet går videre :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

I stedet for å gå rundt å bare ha positive tanker om drømmemannen din, så kan du vel prøve å vri tankegangen din litt. I begynnelsen er veldig mange flinke til å si og gjøre de rette tingene, men det er først når hverdagen kommer du merker hvordan personen egentlig er.

Jeg er 100% sikker på at denne "drømmemannen" har feil og mangler, men akkurat nå klarer du ikke å se at det mest sannsynlig er sånn. Han behøver ikke ha hverdagen med deg, men flørter med deg når han selv vil. Selvfølgelig er det enklere å si og gjøre ting riktig da. Men det er jo tross alt hverdagen som skal fungere, og den har du med en annen.

Kanskje det er på tide du begynner å si og gjøre de rette tingene, mot den du allerede deler hverdagen med, for da får du kanskje det samme tilbake. "det man gir ut får man tilbake"

Men om han bare er pappaen til barnet,s å syns jeg du skylder han å finne en som setter pris på han som kjæreste også. For det fortjener han også. :wink:

Skrevet

jeg har kjent "drømmemannen" et par år nå - så joda, jeg ser selvsagt at han har feil som Alle andre. Jeg gir han ingen Gudesatus, det jeg derimot vet er at jeg føler meg ekstremt vel i hans nærvær-

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje du da skal avslutte det du allerede er i, og se hva som skjer videre. Enten får du han, eller så må du gå videre med en annen. Men han du lever med nå bør få en mulighet til å finne "drømmedamen" hans, for det er tydeligvis ikke deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå sier trådstarter at hun har tatt et valg om å ikke utvikle det videre med drømmemannen, og valg er viktig.

Som M. Felle påpeker, så må trådstarter virkelig ta seg i nakken og velge å satse på forholdet hun allerede har, eller gi typen sjansen til å finne sin drømmedame hvis ikke trådstarter har tenkt å være fullverdig kjæreste for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...