AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har så utrolig lyst på reborn dukke. Jeg synes mange av de er helt fantastisk fine. For de som ikke vet, så er det dukker som ser ut som ekte babyer. Jeg har hørt om de som ikke kan få barn ofte har en sånn dukke. Men jeg er så skeptisk for å bestille dukker på nett fra utlandet. I tilfelle det skal bli misforstått. De finne jo psyko mennesker som kjøper sexdukker! Og er redd og det skal bli misforstått. Jeg vil bare ha det fordi jeg synes de er fine. Tror dere det går bra å bestille reborn dukker fra eBay? Anonymkode: e7bd3...f85
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe i veien for å bestille reborn dukker fra ebay? Dette er jo ikke dukker med hull her og der til sex. Men du må vel ut med moms og fortollingsgebyr på de, må du ikke? Blir det ikke da like dyrt som å kjøpe i Norge? Eller fås de ikke kjøpt i Norge? Anonymkode: 56fc6...e0a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Det går fint! Jeg kjøpte en nydelig og naturtro reborn på eBay fra kolleksjonen til Laura de eagles fra en dame i Russland som hadde malt den. Hun merket den som gave så ble ikke noen fortolling heller. Dette er ca 2 år siden😃 Anonymkode: c9d4e...d0f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe i veien for å bestille reborn dukker fra ebay? Dette er jo ikke dukker med hull her og der til sex. Men du må vel ut med moms og fortollingsgebyr på de, må du ikke? Blir det ikke da like dyrt som å kjøpe i Norge? Eller fås de ikke kjøpt i Norge? Anonymkode: 56fc6...e0a Jo, man kan kjøpe i Norge også. Masse på finn, men fant mange finere på eBay, men så kom jeg på at det kan være overvåking også. Jeg høres sikkert helt paranoid ut. Hahaha TS Anonymkode: e7bd3...f85
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Vanlige dukker er det jo ingen som bryr seg om å reborn dukker er jo viden kjent. De som kommer i trøbbel er de som har kjøpt noe som åpenbart er sexualiserte dukker av barn. Anonymkode: 5e370...c0f
candykiss Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Synes slike dukker er creepy jeg. Hva skal du med den, ha den til pynt eller ut på trilleturer? 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 Fine og rimeligere på ebay. Ville ha kjøpt der. Anonymkode: ee4f1...07a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #9 Skrevet 11. februar 2019 Så creepy. Hva kommer det av å ville ha en død dukke? Anonymkode: f0929...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå