AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Jeg tror jeg ble "hjernevasket" til å tro at jeg var problemet eller at jeg hadde fæl personlighet og derfor fortjente straffen. Jeg trodde seriøst at jeg fortjente opplevelsene mine etter hvert. Jeg gjør ikke slemme ting eller har gjort den, men det var nok å prøve å ta igjen og jeg fikk det dobbelt så hardt tilbake. Følte det rett og slett var skjebnen som ville straffe meg for å prøve å komme meg opp. Og jeg blir litt bitter på at livet går videre og det fremdeles sitter så godt i. Det tar virkelig tid å bli kvitt slik.. Og det er irriterende. Men da spør jeg meg... Hvorfor er DE bedre enn andre da? Jeg bare elsker når jeg faktisk kan se at de forfaller fortere enn meg, og det er sant.. Ikke bare noe jeg selv tror. De spiller på ungene sine, men barnekortet funker ikke på meg. Det er ikke måte på hvor jævlig man er.. Når man begynner å tro på seg selv og blir mer egoistisk. Anonymkode: b6217...658
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Det var litt vanskelig å få fatt på hva du egentlig lurer på her... Men uansett.. Hvorfor har du fortsatt kontakt med mobberne? Hvorfor følger du med på dem og sammenlikner deg med dem? Blokker dem! Bruk så lite energi på dem så mulig. Hvorfor spiller det noen rolle hva de mener eller gjør? De var slemme med deg, prøv å unngå å gi de makt over deg nå. Hvis du behandler andre bra, så er du alt tusen ganger bedre enn de folka! Anonymkode: 5b603...b8c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var litt vanskelig å få fatt på hva du egentlig lurer på her... Men uansett.. Hvorfor har du fortsatt kontakt med mobberne? Hvorfor følger du med på dem og sammenlikner deg med dem? Blokker dem! Bruk så lite energi på dem så mulig. Hvorfor spiller det noen rolle hva de mener eller gjør? De var slemme med deg, prøv å unngå å gi de makt over deg nå. Hvis du behandler andre bra, så er du alt tusen ganger bedre enn de folka! Anonymkode: 5b603...b8c Jeg følger ikke med på dem. Kan kanksje titte innom facebooken fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det går med dem eller om de har forbedret seg. Men det er snakk om kanskje en gang i året. Hovedsaken er, at mobbere manipulerer offeret til at det er offeret som er problemet. Jeg har lenge trodd at jeg fortjente mobbingen på en måte.. Anonymkode: b6217...658
Sensi Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger ikke med på dem. Kan kanksje titte innom facebooken fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det går med dem eller om de har forbedret seg. Men det er snakk om kanskje en gang i året. Hovedsaken er, at mobbere manipulerer offeret til at det er offeret som er problemet. Jeg har lenge trodd at jeg fortjente mobbingen på en måte.. Anonymkode: b6217...658 Men det gjorde du ikke. Ville også latt være å sjekke hvordan det går med dem. Godt deg over dem en siste gang og kast så de tankene ut av vinduet. Fokuser så på ditt eget liv. Du er verdifull. ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Det at du godter deg over at de forfaller gjør at jeg tenker at du ikke har godt av å følge med på disse uansett hvor sjeldent det er. Det er ikke du som var problemet, men det er lett å tenke sånn. Man må jobbe med selvtilliten og få mestringsfølelse. I tillegg kan det hjelpe å få hjelp til å bearbeide ting, men jeg vet ikke hvor mye du sliter med dette. Anonymkode: 9fe85...23c
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg ble "hjernevasket" til å tro at jeg var problemet eller at jeg hadde fæl personlighet og derfor fortjente straffen. Jeg trodde seriøst at jeg fortjente opplevelsene mine etter hvert. Jeg gjør ikke slemme ting eller har gjort den, men det var nok å prøve å ta igjen og jeg fikk det dobbelt så hardt tilbake. Følte det rett og slett var skjebnen som ville straffe meg for å prøve å komme meg opp. Og jeg blir litt bitter på at livet går videre og det fremdeles sitter så godt i. Det tar virkelig tid å bli kvitt slik.. Og det er irriterende. Men da spør jeg meg... Hvorfor er DE bedre enn andre da? Jeg bare elsker når jeg faktisk kan se at de forfaller fortere enn meg, og det er sant.. Ikke bare noe jeg selv tror. De spiller på ungene sine, men barnekortet funker ikke på meg. Det er ikke måte på hvor jævlig man er.. Når man begynner å tro på seg selv og blir mer egoistisk. Anonymkode: b6217...658 Gå til psykolog så du får snakket om det Anonymkode: 06a05...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå