AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Hei! Har ikke hatt eggløsning på 2år, grunnet graviditet og fødsel. Saken er at da prøvde vi ikke å bli gravide, så jeg tenkte aldri over sånne ting. Men nå prøver vi på nummer to.. På mandag var jeg ute å løp på morgenen, når jeg kom tilbake oppdaget jeg en god del slimete, men tynn utflod i trusen. Det lå bare oppå der, og var også endel når jeg stakk en finger litt inn. Men det var ikke klumpete, sånn jeg har hørt mange beskrive det. Og det var helt gjennomsiktig/blankt. Kunne kanskje minne litt om det type sekretet vi kvinner får når vi har hatt orgasme, bare i litt større mengder. Hadde dette hele dagen, men dagen etter var det tørt. Er det sannsynlig at det var eggløsningsslim? Og når har man eggløsning i forhold til dette? Før, under, etter? Anonymkode: 7a592...2a1
Anjatapinjata Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Eggløsning slim er gjerne beskrevet som eggehvite. Det er blankt og legger seg gjerne oppå papiret når du tørker deg. Om du gnir det mellom to fingre så kleber det litt. Så høres ut som eggløsning slim ja 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå