Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Hvorfor er folk så late at de ikke gidder å laste opp bilde? Hvorfor vil man heller ha en stygg silhuett (av en mann, faktisk, selv om dette primært er et kvinneforum ) til å representere seg? Det er ille nok at AB-funksjonen er så grasalt overbrukt, men når folk omsider har ryggrad til å poste under nick så er de fortsatt for kjedelige til å ha en flott avatar. 4
applestories Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 En mann? Alle ser da at det er en veldig kortklippet kvinne. Forøvrig en problemstilling jeg ikke har tenkt over før, bruker mest mobil og legger ikke mye merke til avatarene til folk. Beklager til deg som tydeligvis har lagt mye tanke bak din. 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Merkelig ting å irritere seg over....
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2019 1 hour ago, Måbarefåsiat... said: Men drit nå i det, da! Nei! Det driter jeg ikke i! Jeg synes det er helt uforståelig at så mange ikke velger å ha et vakkert bilde som avatar. 2
Million Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 (endret) Det er faktisk lettere å huske folks bilde/avatar, enn hva de faktisk har som brukernavn. Bilde kjenner jeg igjen fra gang til gang, men navnene er som blåst bort som regel. Så bilde hadde vært fint om alle hadde av gjenkjenningshensyn her inne. Det er f.eks. et par avatarer jeg scroller rett forbi her inne pga de skriver bare sludder og vås. Mens andre stopper jeg ved og leser ekstra nøye, fordi de skriver mye fint, hyggelig, klokt etc. Det er da avatarbildet jeg stopper for, ikke det skriftlige navnet. Endret 10. februar 2019 av Million 3
solmåneogstjerner Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Jeg prøvde, men fikk det ikke til. Så da ga jeg opp. Jeg er vel lat da. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, applestories skrev: En mann? Alle ser da at det er en veldig kortklippet kvinne. Forøvrig en problemstilling jeg ikke har tenkt over før, bruker mest mobil og legger ikke mye merke til avatarene til folk. Beklager til deg som tydeligvis har lagt mye tanke bak din. Kanskje KG burde lage slike profilbilder på alle anonymbrukere? (Denne er fra foreldre og barn) Anonymkode: c8c9c...a00 1
Ginavn Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er lat. Eller giddalaus. Vet ikke hva jeg skal ha som avatar. Vet du hva som pryder veggene mine? Ingenting. (også litt fordi jeg leier og da er det ikke bare-bare å spikre 😛 ) 2
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2019 1 hour ago, applestories said: En mann? Alle ser da at det er en veldig kortklippet kvinne. Du må nok se å få pusset øynene; det er da klart at det er en mann! 1
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #11 Skrevet 10. februar 2019 3 minutter siden, solmåneogstjerner said: Jeg prøvde, men fikk det ikke til. Prøv igjen. Det er det letteste i verden. 1
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #12 Skrevet 10. februar 2019 (endret) 30 minutter siden, Million said: Det er faktisk lettere å huske folks bilde/avatar, enn hva de faktisk har som brukernavn. Bilde kjenner jeg igjen fra gang til gang, men navnene er som blåst bort som regel. Helt rett. Det er avatarene man husker og identifiserer hver bruker med. Navnene husker jeg knapt. Endret 10. februar 2019 av Brannslangen 1
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #14 Skrevet 10. februar 2019 (endret) 1 hour ago, Ginavn said: Vet ikke hva jeg skal ha som avatar. Tenk på det flotteste og kuleste du vet om, og så stikk over til Google/Bing-bilder og start søket. Endret 10. februar 2019 av Brannslangen
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Men hva med alle oss Anonyme Brukere da? Får ikke muligheten til å velge Avatar vi! Anonymkode: 8f51c...f45 1
Gjest hind Skrevet 10. februar 2019 #16 Skrevet 10. februar 2019 Sånn. I aim to please. Håper du også synes den er nydelig.
solmåneogstjerner Skrevet 10. februar 2019 #17 Skrevet 10. februar 2019 6 minutter siden, Brannslangen skrev: Prøv igjen. Det er det letteste i verden. Fikk feilmelding. Tror det var fordi bildet var for stort. 2
Brannslangen Skrevet 10. februar 2019 Forfatter #18 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva med alle oss Anonyme Brukere da? Får ikke muligheten til å velge Avatar vi! Det er en passe straff for å være for feig til å skrive under nick. 1
Ginavn Skrevet 10. februar 2019 #19 Skrevet 10. februar 2019 3 minutter siden, Brannslangen skrev: Tenk på det flotteste og kuleste du vet om og stikk over til Google/Bing-bilder og start søket. Bilen min! Men det blir for gjenkjennelig
solmåneogstjerner Skrevet 10. februar 2019 #20 Skrevet 10. februar 2019 Hvis noen sender meg et bilde som jeg kan bruke så gjør jeg det. Ja, jeg er lat 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå