Gjest synseren Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Rettetang er en fin oppfinnelse for oss med tykt bruset hår. Bruker man spesialprodukter sammen med rettetangen for å få best mulig resultat? Holder på å spare håret mitt fordi jeg har lyst å prøve hvordan det er å ha langt slett hår. Forandring fryder, er det ikke det de sier Noe som har tips?
Gjest Xavia Skrevet 11. april 2005 #2 Skrevet 11. april 2005 Du bør absolutt bruke spesialprodukter sammen med rettetang ja!! Ellers ødelegger du bare håret ditt. Det finnes masse forskjellig å velge i. De fleste merker har varmebeskyttende produkter av ulike slag; spray, krem e.l. Selv bruker jeg en spray fra Sebastian. Den er kjempegod.: beskytter og gir fin hold.
Annevenn Skrevet 11. april 2005 #3 Skrevet 11. april 2005 Takk for tipset, vet du navnet på den? Kan den kjøpes på nett? Har kjøpt rettetang, men ser det sliter på håret, så jeg må nok få tak i noen beskyttelse. Flere som har tips til gode produkter?
Scaramouche Skrevet 11. april 2005 #4 Skrevet 11. april 2005 Veldig viktig å bruke varmebeskyttende produkter før rettetang ja. Jeg har to forskjellige: En krem/gele fra Goldwell (heter extreme straightner) som jeg tar i når håret er håndkletørket, og en spray som heter Flat Out fra KMS som jeg bruker når jeg sletter det uten å ha vasket det først. Har kjøpt de hos frisøren.
Gjest gjesta Skrevet 12. april 2005 #5 Skrevet 12. april 2005 Jeg bruker aldri noe. Uff, håret mitt blir vell slitt etterhvert.. Men har ikke merka såmye til det & har brukt den i over et år! Nå i det siste nesten hver dag
Gjest synseren Skrevet 12. april 2005 #6 Skrevet 12. april 2005 Takk for tips! Skjønner at rettetangen kan slite veldig på håret hvis du ikke bruker beskyttende produkter i tillegg. Skal blir spennende å se om jeg vil trives med en slik frisyre.
Scaramouche Skrevet 12. april 2005 #7 Skrevet 12. april 2005 Jeg synes også at håret holder seg glatt lenger, og blir mer glansfullt, når jeg bruker slike produkter.
Gjest Xavia Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Jeg synes også at håret holder seg glatt lenger, og blir mer glansfullt, når jeg bruker slike produkter. Nemlig! Har jeg først glattet det ut, så holder det til jeg vasker håret igjen.
Lia Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Noen som har tips om en rettetang som er god? Fikk svigerinnen min sin når hun hadde kjøpt ny, men den tror jeg nesten burde doneres til teknisk museum.
Catus Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 Jeg bruker aldri noe. Uff, håret mitt blir vell slitt etterhvert.. Men har ikke merka såmye til det & har brukt den i over et år! Nå i det siste nesten hver dag Jeg bruker heller ikke noe. Frisøren min er en venninne av meg, og hun sier at det ikke er nødvendig å bruke noe i håret mitt. Det er bare bortkastede penger. Men nå må jeg jo understreke at jeg ikke bruker rettetangen så veldig ofte da. Det har jo litt å si. Hadde jeg brukt den oftere, hadde venninnen min sikkert rådet meg til å bruke et eller annet varmebeskyttende produkt..
Gjest Tuttelutt Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 Er det noen som har prøvd den nye varmebeskyttende kremen fra Loreal?Den som Beyonce reklamerer for?Har lyst på en varmebeskyttende spray som ikke koster allverdens siden jeg bruker rettetangen sjelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå