Gå til innhold

Hvordan avsløre at barn blir manipulert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man avsløre at den andre forelderen bestikker og manipulerer barn man har felles? 

Anonymkode: a51e5...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du årsaken er for at du mistenker ungene blir manipulert?

Anonymkode: ec668...348

Skrevet

Kvinner pleier dessverre ofte å gjøre dette. Det er nesten umulig å bevise, du må bare forsøke å få henne til å inrømme det mens du tar et hemmelig opptak. For all del ikke si noe om det hos BUP eller lignende fordi de tar alltid mor sitt parti. Vent til du har beviser

Anonymkode: 8c058...353

• Liker 2
Skrevet

Nå er det faktisk far det er snakk om.

Barnet kommer å kan ikke si ting for at det er hemmelig etter han har vært hos far. er feks en ting som gjør meg mistenkelig.

Gjest BearMama
Skrevet

Hva snakker vi om egentlig? 

Seksuelle overgrep?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det faktisk far det er snakk om.

Barnet kommer å kan ikke si ting for at det er hemmelig etter han har vært hos far. er feks en ting som gjør meg mistenkelig.

Barn skal ikke ble bedt om å ha hemmeligheter! Sykt. Har du snakket med faren om det? Har du snakket med barnet om det? 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner pleier dessverre ofte å gjøre dette. Det er nesten umulig å bevise, du må bare forsøke å få henne til å inrømme det mens du tar et hemmelig opptak. For all del ikke si noe om det hos BUP eller lignende fordi de tar alltid mor sitt parti. Vent til du har beviser

Anonymkode: 8c058...353

Det er ikke lov å bruke opptak der den andre parten ikke har samtykket. Men innrømmelser på tekstmeldinger er lov å bruke som bevis tror jeg. 

Anonymkode: 042d0...5a6

Gjest theTitanic
Skrevet

Med delt foreldreansvar har man ingen hemmeligheter. Barn forteller og du kan ikke klandre dem. 

Skrevet
13 minutter siden, BearMama said:

Hva snakker vi om egentlig? 

Seksuelle overgrep?

Det er snakk om vold.

Gjest BearMama
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om vold.

Du tror far mishandler barnet ditt? 

Skrevet
5 minutter siden, theTitanic said:

Med delt foreldreansvar har man ingen hemmeligheter. Barn forteller og du kan ikke klandre dem. 

Hæ?

Anonymkode: e1fb2...f84

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, BearMama said:

Du tror far mishandler barnet ditt? 

Det er jeg som har blitt beskyldt for det. Blir vanskelig å gå i detalj på beskyldningen med fare for å bli gjenkjent, men det er ganske grov beskyldning der det skal ha skjedd forrige uke. 

Barnet har ingen merker, noe som skulle ha vært hvis barnet har blitt utsatt for så grov vold som det sies. Da snakker vi om knekte bein og store synlige skader.

Gjest BearMama
Skrevet

Så far beskylder deg for å mishandle ungen din og får barnet til å lyge om det?

Om du er uskyldig så ville jeg involert BUP og sagt det som det er. De har profesjonelle som kan ta en prat med barnet og komme frem til sannheten.

Skrevet
1 minutt siden, BearMama said:

Så far beskylder deg for å mishandle ungen din og får barnet til å lyge om det?

Om du er uskyldig så ville jeg involert BUP og sagt det som det er. De har profesjonelle som kan ta en prat med barnet og komme frem til sannheten.

Far holder han igjen og nekter meg å se barnet eller prate med barnet. Advokat er innblandet. Mistankene om manipulering er veldig stor, i fra flere rundt meg.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har blitt beskyldt for det. Blir vanskelig å gå i detalj på beskyldningen med fare for å bli gjenkjent, men det er ganske grov beskyldning der det skal ha skjedd forrige uke. 

Barnet har ingen merker, noe som skulle ha vært hvis barnet har blitt utsatt for så grov vold som det sies. Da snakker vi om knekte bein og store synlige skader.

Hvis barnet hadde blitt mishandlet i den grad du skriver her, så ville det jo vært på sykehus! Så dette blir jo bare helt fjernt. Du kan jo umulig bli beskyldt for det all den tid barnet er uskadet.

Eller ble barnet skadet på en eller annen måte og du ble beskyldt? 

Gjest BearMama
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Far holder han igjen og nekter meg å se barnet eller prate med barnet. Advokat er innblandet. Mistankene om manipulering er veldig stor, i fra flere rundt meg.

Om dere har delt bosted og samværsavtale så bryter han loven. Ville fremdeles fått bup innblandet. 

Skrevet

Barnet har ingen skader, ikke så mye som en blåflekk. Far har barnet annenhver helg på samvær, men han har tidligere ytret sterkt om at barnet skal flytte hos han. 

Jeg har folk som har kommet innom den dagen det er sagt at det skal ha skjedd, som har møtt et glad og ivrig barn som har sittet å spillt kort sammens med meg. 

Hvordan kan jeg gå fram til bup? Barnevernet og alt er jo koblet inn for undersøkelser. 

Skrevet

Det vil komme frem for en dag uansett, enten det er i morgen eller om 30 år.

Anonymkode: a61fc...f3b

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det vil komme frem for en dag uansett, enten det er i morgen eller om 30 år.

Anonymkode: a61fc...f3b

Det er derfor jeg spør, så det slipper å gå 30år før en finner ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...