_sannheten_ Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 tenkte å prøve å gå ned noen kg før sommeren og har derfor noen spm angående kosthold. jeg er veldig kresen, og er svært lite glad i grønnsaker. liker godt å spise koteletter og kylling og elsker mais. er det sunt å spise en kyllingfile og en hel maisboks til middag? også kanskje ha det i pitabrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Mais inneholder MYE raske karbohydrater, så jeg tror jeg hadde redusert inntaket en del. Pitabrød er vel heller ikke det aller sunneste (selv om det ikke er direkte usunt da). En hel boks mais i pitabrød er ikke slankemat. Spis grovt brød. Og da mener jeg GROVT. Mye av det som selges i butikkene er langt fra særlig grovt selv om det ser sånn ut. Knekkebrød av den mørke sorten er forresten som regel bra. Prøv å redusere inntaket av raske karbohydrater. Spis da mindre pasta, poteter og lyst brød, og mer av kylling, fisk, rent kjøtt, linser, bønner og andre grønnsaker. Du skriver at du er kresen, men prøv deg frem med ulike grønnsaker. Det må da være noe du liker? Spis variert, ofte og små måltider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Du skriver at du er kresen, men prøv deg frem med ulike grønnsaker. Det må da være noe du liker? Og ikke minst: eksperimenter med tilberedingen av grønnsakene! Det har utrolig mye å si for smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 tenkte å prøve å gå ned noen kg før sommeren og har derfor noen spm angående kosthold. jeg er veldig kresen, og er svært lite glad i grønnsaker. liker godt å spise koteletter og kylling og elsker mais. er det sunt å spise en kyllingfile og en hel maisboks til middag? også kanskje ha det i pitabrød? Meld deg på et kostholdskurs. Utrolig hva man lærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Mais er den værste grønnsaken du kan spise for den inneholder så mye sukker! Så du bør faktisk unngå mais helt! Og pitabrød er ikke bra nei...! Du bør spise mye fett og proteiner om du vil ned i vekt. Hør på Fedon, han har peiling han altså. Spis egg og ikke vær redd for smør og fløte. Lag grønnsaker oppi fløtesaus og hell ost på toppen. Krydre godt og legg i kylling for eks. Det er superdigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 11. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2005 nei nei nei, søren heller... jeg trodde det var bra å spise mais jeg... vet at pita ikke er så bra men det er så godt:) men skal ikke spise det mye.. men da får jeg kutte ned på maisen også da. eller ikke spise det i det hele tatt egentlig... men må innrømme at jeg har spist MYE mais, i den tro at jeg var så flink... så feil kan man ta... trenger egentlig ikke å gå ned så mye, men må bli kvitt litt magefett før sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå