Medullaoblongata Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 (endret) Flere av dere som smakte på fjorårets julekaffe fra Brasil med smak av mørk sjokolade og hasselnøtter. Meget god etter min og flere fra familien sin oppfatning. I og med at det er en julekaffe så er den nå omtrent umulig å oppdrive. Tenkte derfor å høre om det er noen kaffekjennere og eksperter her som eventuelt kunne anbefale et alternativ til denne? Synes det er vanskelig å finne god kaffe. Har maskin til å kverne bønner og pleier å bruke presskanne til å lage kaffe. Noen? Endret 10. februar 2019 av Medullaoblongata
EvaLena Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har 2 poser med den kaffen og kommer ikke til å bruke den. Jeg drikker ikke kaffe og det trudde jeg alle kjente visste om, men fikk 2 til jul likevel. Vet du om den kan brukes i Irish Coffee? 1
Pal Fungi Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Har ikke prøvd akkurat den, men sånn ellers synes jeg at kaffe fra Colombia er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå