Gå til innhold

Livredd for å få dvask rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør flere bøyninger om dagen, passer på å ikke sitte for mye og har noen øvelser der jeg står på alle fire... jeg bare MÅ. Jeg er nemlig livredd for å få dvask rumpe. Nå kommer sikkert mange til å komme og kommentere at "ingen bryr seg. Folk ser ikke så mye på deg som du tror". Dette er faktisk tull. Jeg ser på folk. Jeg skjønner også at andre ser på meg og andre, er jo bare å lese her inne også.. "jeg vil se sånn og sånn ut" "er så missunnelig på kroppen til venninne" osv. Jeg synes dvaske rumper ser bokstavelig talt komisk ut. Den blir flat, og alt tyngden i den har liksom havnet på bunnen, noe som gjør at den begynner å sagge. Ser virkelig ikke noe styggere enn folk som står der og buksa som i utgangspunktet er ganske fin, blir "ødelagt" av at rumpa rett og slett ikke kler den. Det minner meg bare på at vi er kommet til en stillesittende tid. 

Anonymkode: 4bd52...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange ting i livet som er verdt å være redd for, dvask rumpe er ikke en av dem......

Anonymkode: 3c8f8...9c8

• Liker 21
Skrevet

Okei, du får nå bare fortsette med rumpeøvelser da.

Anonymkode: d83ab...a43

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange ting i livet som er verdt å være redd for, dvask rumpe er ikke en av dem......

Hvorfor er kommentarer som dette alltid av de første? Jeg vet det, men jeg gidder ikke være så boksysvelig i mine meninger. Altså, ikke ta alt så bokstavelig.

Anonymkode: 4bd52...695

• Liker 1
Skrevet

Alle får vell dvask rumpe når de blir eldre. Men hvis du er redd for at den skal bli dvask så må du trene tung styrketrening. 

Anonymkode: f6a13...9a2

• Liker 1
Skrevet

"Passer på å ikke sitte for mye"....:fnise: Herregud, går det an å bli mer kroppsfiksert?

Anonymkode: 0ab0d...eb1

• Liker 11
Gjest SeptemberRose
Skrevet

Det kommer mest sannsynlig til å skje uansett om du vil eller ikke. Det har med alder å gjøre. Noen kan være heldige å slippe unna, men de aller fleste får dvask rumpe med årene. 

Gjest Krampus
Skrevet (endret)

Bare fortsett å tren, men prøv å skift fokuset fra rumpe til helse. Du trener for å bli sterk, ikke for at kroppsdelen du bæsjer med skal se flott ut i øynene til folk du ikke kjenner. Og folk ser seriøst ikke særlig mye på andre. At du gjør det betyr ikke at det er vanlig. Jeg kan ikke huske sist jeg så på en rumpe. 

Endret av Krampus
Skrevet

Det er synd for dvask rumpe får vi før eller senere alle sammen.

Anonymkode: df0ec...27a

• Liker 5
Skrevet

Innlegg ryddet for avsporing og tilsvar på dette. 

Ninab82, mod

Skrevet

OK.

Anonymkode: 51e2a...41c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men hvis man ikke har hatt store utfordringer i livet så kan det faktisk bli sånn som det der 😊

Anonymkode: 782d5...8c5

Gjest Warrior
Skrevet

Du får ikke dvaskere rumpe av å sitte altså🤣Bare fortsett og tren, men ikke for mye. Er ikke fint med overtrent rumpe.

Skrevet

Alle er ikke overfladiske, nei. Livredd for dvask rumpe, jeg er virkelig glad på dine vegne for at dette er ditt største problem.

Anonymkode: fe7aa...499

• Liker 5
Gjest Krampus
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men hvis man ikke har hatt store utfordringer i livet så kan det faktisk bli sånn som det der 😊

Anonymkode: 782d5...8c5

Eller så kan store utfordringer i livet føre til at man fokuserer mere på de små fordi de virker mindre skremmende og mere håndterbare. 

Skrevet

Pris deg lykkelig over at du ikke har viktigere ting å bekymre deg over. 

Anonymkode: 519a1...da3

• Liker 1
Skrevet

Når en er så besatt av noe så kan det være tegn på en veldig usikkerhet som en forenkler ved å henge det på en eneste ting. Hm . Rart det så ofte blir kropp.. 

syns ofte jeg har feite lår.. føler at jeg må ha slanke lår for å ha selvtillit. Ocd ? Å ja..

tenker da på kreften jeg overlevde, på alle organene som funker, at jeg kan hoppe og danse og har gode venner og lever i det jeg syns er ett fantastisk hjørne av verden i ett varmt hus. Det hjelper meg.

Anonymkode: 52000...3fb

• Liker 3
Skrevet

Begynn med tung styrketrening - baseøvelser. Knebøy, varianter av markløft, bulgarske utfall og hip thrust er veldig gode øvelser. Å gjøre diverse øvelser hjemme er langt ifra like effektivt som å komme seg på gymmen og løfte tungt. Ikke la deg lure av disse 30-dagers programmene du kan gjøre hjemme. Det er ikke så effektivt og det er lett å falle av. Hvis du ikke har så mye erfaring kan du søke etter øvelsene jeg nevnte på youtube og se hva som er riktig teknikk. Viktig! Gjerne bestill et par timer med en PT så h*n kan vise deg rett teknikk! Spesielt at du har rett teknikk i knebøy og markløft. I knebøy skal du gå ned i parallellen (kne og hofte), ikke gjør grunne knebøy. 

Trappetrening er også bra. Du kan også kjøpe "boodybuilder bands" som du f.eks kan kjøpe på gymgrossisten. Her kan du igjen google etter forslag til øvelser. Disse båndene kan du fint bruke mens du lager mat f.eks. Men fokuser som sagt på å komme deg til treningssenteret og gjør tunge øvelser, så kan du heller gå i trapper og bruke disse båndene de dagene du tar deg fri. Man kan se resultater relativt raskt om man trener tunge baseøvelser 3-4 ganger i uka.

Anonymkode: 56310...5f4

• Liker 1
Skrevet

Trener du styrketrening SKIKKELIG 2 ganger i uka, fullkropp. SÅ skal du se at det ordner seg.

Men husk, sprettrumpe er genetisk også. Ikke alle kan få det.

Anonymkode: a96cc...ac6

Skrevet

Dagens dumme 😂

Anonymkode: 7fb30...f0f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...