AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #21 Skrevet 11. februar 2019 Samboeren min pleier alltid å si du er så liten når han holder rundt meg, jeg en 165/68kg. For han er det en kosegreie, og noe positivt. Det kommer vel litt an på sammenhengen.. Hvilken kontekst sier han det i? Anonymkode: ae51a...d69
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #22 Skrevet 11. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis man sier det til kjæresten sin, så er det hersketeknikk? kjæresten min sa ''god natt, lille venn. Jeg elsker deg" før han la seg, skjønner jo nå at det tydeligvis er makt, da. Jeg syns det kommer helt an på konteksten, jeg. Anonymkode: c48e7...519 Det er jo makt. Går han fra deg sitter du der sønderknust og ødelagt. Alt er på en måte makt. Anonymkode: a23da...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #23 Skrevet 11. februar 2019 Kommer jo an på kontekst som mange sier, mange menn liker jo en nett og søt liten dame og da er det vel ment positivt. Det er selvsagt en kjent hersketeknikk også, men det trenger nok ikke alltid være ment som det. Likevel, ta dette beskyttelsesinstinktet da, det er jo på en måte å hevde seg selv litt. Kanskje mannen føler seg større og sterkere med en mindre kvinne, altså gjentas det at hun er liten mye fordi det gir han en bedre selvfølelse mer enn at det er ment å gi henne noe. Anonymkode: 18df1...af4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå