AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Okey, dette har jeg tenkt på "konstant" siden en samtale på jobb for et års tid siden. Kanskje en litt rar ting å henge seg opp i, men jeg har undret mye og angret på at jeg ikke spurte der og da. Noen kollegaer og jeg satte i en pause en gang på jobb og snakket. En av mine kollegaer har noen unge leieboere i etasjen over seg. Hver gang de har vinduet åpent, høres det godt når de har sex. Han sier at det er samme regla hver gang: De har seg, han kommer, og han hører at hun løper på badet for å "tømme seg". At hun løp på badet hver gang for å tømme seg, synes mine kollegaer var veldig morsomt. Selv tenkte jeg at "hæ, hva skal hun ellers gjøre?". Jeg angrer veldig på at jeg ikke spurte, men nå er det litt for sent. Haha. Når jeg har sex, så må jeg også komme meg på toalettet fort som F, ellers renner sæden ut i senga. Det er jo ikke sånn at det bare absorberes der inne... Det skal sies at mine kollegaer er betydelig eldre enn meg (40 - 65 år). Jeg er 26, og derfor sannsynligvis litt mindre erfaren - finnes det en enklere løsning enn å løpe på do? Så derfor lurer jeg på hva man ellers kan gjøre når noen har spermet inni deg? Hvordan kan man bli liggende i senga, liksom? Dette lurer jeg også på hver eneste gang jeg ser film! De har sex, han kommer inni henne, og de blir liggende. Hvordan er det mulig? Anonymkode: de777...6bc 9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Det går da helt fint å bli liggende. Sæd er ikke farlig og man bytter da på senga jevnlig. Anonymkode: 8b811...638 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Har rulle med toilet papir i skuffen ved siden av sengen - men for min personlig hygiene ønsker jeg å løpe så fort som mulig på do etterpå og lol. Anonymkode: 122c4...287 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det går da helt fint å bli liggende. Sæd er ikke farlig og man bytter da på senga jevnlig. Anonymkode: 8b811...638 ...Men hvem orker å skifte på senga etter hver gang de har hatt sex? Ønsker ikke akkurat å sove i en klyse med våt sæd. Anonymkode: de777...6bc 30
visp Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Det tar jo litt tid før det kommer ut, så jeg har aldri gjort det (de gangene det kommer i meg). Når det renner ut blander det seg jo med det jeg har produsert selv Syns ofte det kommer litt dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, visp skrev: Det tar jo litt tid før det kommer ut, så jeg har aldri gjort det (de gangene det kommer i meg). Når det renner ut blander det seg jo med det jeg har produsert selv Syns ofte det kommer litt dagen etter. Føler en del kommer ut i minuttene etterpå men er enig i det at det kommer dagen etterpå også. Når jeg har sex med typen så er det alltid håndkle lett tilgjengelig, og pleier å legge det under meg etterpå. Anonymkode: 63444...91a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Jeg går alltid på toalettet etter sex. Har ikke noe med sæd å gjøre. Gjør det for å unngå urinveisinfeksjon. Anonymkode: f2500...ac3 43
blomaden Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Jeg skjønner heller ikke at noen blir liggende i senga etterpå. Jeg må også bare løpe på toalettet så fort som mulig! Må også knipe beina sammen, hvis ikke så bare renner det ut 14
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 En ting er sølet, en annen ting er frykten for uvi. Går alltid på do etterpå. Løper ikke akkurat, men går i løpet av få minutter. Anonymkode: 7cf95...8a0 14
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Jeg må også løpe til do fort 🤔 har til og med enten papir/håndkle/boxeren hans for å stoppe at det skal renne når jeg løper. Kanskje min samboer har voldsomt mye og «rennende» sæd?😂 Kunne aldri bare ligget i senga uten at det ble en dam, eller «gått» rolig bort til do uten å ha noe mellom bena. Anonymkode: 495c5...104 12
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ...Men hvem orker å skifte på senga etter hver gang de har hatt sex? Ønsker ikke akkurat å sove i en klyse med våt sæd. Anonymkode: de777...6bc Det kommer da ikke plutselig slumpende ut som en stor klyse. Litt fukt kommer, men det tørker da fort. Sex skal være rått og vått. Anonymkode: 8b811...638 1
fjellmann Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 Etter at vi fikk de ungene som var planlagt har vi de siste 5 årene alltid brukt kondom når vi har sex. Selvfølgelig er det deiligere uten, men det tenker vi ikke over lengre. For nå bruker vi alltid. Og jeg har ingen problemer med å komme i henne med kondom. Og det er så mye enklere og rensligere når en slipper å være redd for å søle. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 Jeg må tisse rett etter sex for å unngå uvi, men sæden har tørker vi bort med papir eller noe lignende ved siden av sengen. Ikke så romantisk kanskje, men etter jeg er ferdig så kan jeg hente oss vann og ligge å kose nakne i senga etterpå. Anonymkode: fb999...850 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må også løpe til do fort 🤔 har til og med enten papir/håndkle/boxeren hans for å stoppe at det skal renne når jeg løper. Kanskje min samboer har voldsomt mye og «rennende» sæd?😂 Kunne aldri bare ligget i senga uten at det ble en dam, eller «gått» rolig bort til do uten å ha noe mellom bena. Anonymkode: 495c5...104 Samme med dama når jeg spruter inni henne så tror det er normalt 😉 Anonymkode: cce72...d18 1
VKM Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Går også på do om han kommer inni meg... det renner ut med en gang og vi har sex såpass så spontant at vi ikke alltid har håndklær eller papir liggende hvor enn vi har oss 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #16 Skrevet 10. februar 2019 Jeg går alltid på toalettet for å få ut sæden rett etter sex, men det er jo for å unngå uvi. Anonymkode: ecfd8...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #17 Skrevet 10. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må også løpe til do fort 🤔 har til og med enten papir/håndkle/boxeren hans for å stoppe at det skal renne når jeg løper. Kanskje min samboer har voldsomt mye og «rennende» sæd?😂 Kunne aldri bare ligget i senga uten at det ble en dam, eller «gått» rolig bort til do uten å ha noe mellom bena. Anonymkode: 495c5...104 Samme her. Når jeg hører at enkelte damer klarer å holde all sæden inni seg flere minutter og liksom må presse det ut når de kommer på do. Så får jeg litt komplekser, for her begynner det å renne nesten umiddelbart etter han trekker seg ut. Mesteparten kommer ut når jeg begynner å gå eller presser for å få det ut, men uten å "holde for", så ville greiene våre renne ned over lårene og kanskje på gulvet før jeg når badet. Anonymkode: fb999...850 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #18 Skrevet 10. februar 2019 14 minutter siden, fjellmann skrev: Etter at vi fikk de ungene som var planlagt har vi de siste 5 årene alltid brukt kondom når vi har sex. Selvfølgelig er det deiligere uten, men det tenker vi ikke over lengre. For nå bruker vi alltid. Og jeg har ingen problemer med å komme i henne med kondom. Og det er så mye enklere og rensligere når en slipper å være redd for å søle. Å herregud, så turn off. Steriliser dere i stede da vel. Jeg blir liggende og bryr meg ikke om det tenner ut i senga. Da skifter jeg bare laken ved behov. Skikkelig usjarmerende å måtte løpe på do rett etter sex, det kommer jeg aldri til å gjøre. Da skal det koses på armkroken til vi sovner. Anonymkode: 5a56c...a1c 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #19 Skrevet 10. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer da ikke plutselig slumpende ut som en stor klyse. Litt fukt kommer, men det tørker da fort. Sex skal være rått og vått. Anonymkode: 8b811...638 Yess Nemlig ! Nei, etterpå skal jeg ligge på brystkassa hans og bli kost og kjælt med. Kunne ikke falt meg inn å springe opp, helt hysterisk for noen dråper. Veldig så tertefine og pripne dagens ungjenter er blitt synest jeg. Anonymkode: bc4a0...b9a 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #20 Skrevet 10. februar 2019 Man kan bl.a. få urinveisinfeksjon om det blir liggende og man skal gå på tisse eller dusje innen 10 min etter man har hatt seg for at man ikke skal risikere at det kan skje. Man får også lettere candida/underlivssopp. Nå kommer vel flere til å si at de ikke har UVI for det har de aldri hatt, men det øker sannsynligheten og en del er mer utsatt. + Candida merker ikke alle like mye til så godt mulig du har det. Pleier å løse det med å dusje sammen etterpå så blir det fortsatt litt kos og personlig og det er også lurt å rengjøre penis i samme slengen. De ler kanskje over det fordi de ikke vet om dette med urinveisinfeksjon, at de bruker kondom eller at de vasker sengetøyet hver gang de har hatt sex som kanskje ikke er så ofte. Tror de ferreste gjør det fordi de er livredd litt sæd, men så ofte som vi har sex så hadde det blitt ganske tilgriset sengetøy også. Men det er i hovedsak pga. å unngå uvi og candida at jeg gjør det Anonymkode: db08d...79b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå