Gå til innhold

Glossybox eller Goodiebox?


Kartoffel

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere hatt Glossybox, og vært fornøyd med denne. Nå har jeg nettopp oppdaget at det er noe lignende som heter Goodiebox, og lurer på om noen har prøvd begge og kan fortelle litt om erfaringene. Hvilken boks er best? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun prøvd Goodiebox, men valgte pga anmeldelsene på nett. Glossybox har fått en del klager på kundeservice og manglende innhold i boksene. Er superfornøyd med Goodiebox hvertfall! 

Anonymkode: 15f61...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde alltid noe tull med glossybox. Det var mye feil med levering, betaling osv. Plutselig kom samme boksen to mnd på rad, så en uke etterpå kom det ny boks. Trekt for alle 3 boksene.  Selve innholdet var greit nok, men fikk ofte mye av det samme, 3pk med tørrsjampo, og 3 countouring sticks. 

Anonymkode: 9c378...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke imponert over Glossybox, synes ikke at innholdet var relevant for meg, og at jeg får lite for pengene.

Liker Goodiebox bedre, men jeg kjøper som regel beautyboxen til Lookfantastic. I den boksen er produktene relevante for meg, og det er lite som må gis bort/kastes. Det er en god blanding mellom billige og litt dyrere produkter, og jeg har funnet mange nye favoritter. Dessuten leverer de raskt, og det dukker opp spoilers på nett hver eneste måned. Dersom jeg skal anbefale en boks, må det være den fra LF.

Anonymkode: 832b1...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har prøvd både Glossybox og Goodiebox. Erfaringen med Glossybox er utelukkende dårlig, som andre skrevet var det mye rot med betaling, levering etc. Opplever Goodiebox som mer seriøse, selv om jeg ofte tvivler på at den verdien de mener at boksene har faktisk er reell. Dessuten har de en evne til å sende produkter som rett og slett ikke går å få kjøpt i Norge! For den som vil prøve en Goodiebox til halvpris kan man bruke denne linken :) https://www.goodiebox.io/idagabrielsson

Anonymkode: 7a829...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har abonnert på både Glossybox og Goodiebox over lang tid. Synes desidert Goodiebox er best. Det er nok fordi jeg er litt mer opptatt av hudprodukter enn sminke, og dermed synes jeg at jeg får mer verdi for pengene hos Goodiebox. 

Dette innlegget på Beautyboxheaven kan jo være verd å lese om man vil undersøke litt hva forskjellene mellom disse to abonnementene er.

Endret av Monica_84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...