Dina Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har noen sprengte blodkar øverst på begge kinnene. Hvordan kan man få "reparert" sånt (bortsett ved å bruke concealer.. )? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Ved hjelp av laser kan du gjøre det. Men det er jo veldig kostbart, så det spørs hvor mye du er villig til å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dina i.i. Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Hva koster det med laser da? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idac ii Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Her har du sitat fra den siste Make Up & Hår: Fjerning av sprengte blogkar: kr 2500 for kinn, nese og hake. Annen gangs behandling til halv pris. Et sterkt fiolett lys ødelleger karveggene slik at huden kan behandle seg selv. Dette er en relativt hurtig behandling som gjennomføres uten bedøvelse. I bladet har de testet ut Oslo kosmetiske lasersenter, og prisene er oppgitt derfra. Håper dette hjalp litt. Hilsen idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 jeg hadde to små sprengte blodkar under øyet da jeg var 11-12 år. Fikk de fjernet på sykehuset for en tusenlapp, husker jeg. FIZZFIZZ med laser, så var de borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå