Gå til innhold

Overtenker tinderdatingen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på et par dater med en fyr jeg møtte på tinder. I helga hadde vi sex for første gang. Har ikke hørt noe fra han siden, og er litt redd for å bli «dumpa» nå som vi har hatt sex. Har aldri hatt kjæreste og har egentlig aldri datet noen på denne måten før heller. Jeg overtenker sikkert alt for mye, og stresser litt med det her «hvem skal ta kontakt når». Føler hele greia har blitt mer en plage enn glede fordi jeg overtenker så mye. Noen som har noen tips?

Anonymkode: cbc6d...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke engang en liten "takk for i går"-melding..? Om han enda ikke har sendt en slik til deg, så kan du sende en slikt til ham. Gjør det. Jeg har gjort det selv, og fikk et hyggelig svar tilbake. Selv ble jeg dumpet etter vi hadde hatt sex for andre gang, og det var sårt. Jeg er også ganske ny på Tinder, så har ikke blitt så veldig kynisk enda - men det er visst det vi må bli for å overleve der inne. Ikke så lett for oss som gjerne knytter oss litt for raskt til andre mennesker. Og ikke lett å vite når den andre kun er ute etter sex... mange menn går jo langt for det. 

Anonymkode: b4b20...a4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten bedre å bare instille seg på at menn bare er ute etter sex, og heller la seg positivt overraske i de få tilfellene det viser seg å være feil..ellers lønner det seg å gjøre minst mulig. Hvis du tar initativ til noe som helst bidrar det bare til at du stemples som needy, desperat, slitsom, billig, gal el. Så: IKKE SEND MELDING TIL HAN NÅ BARE FORDI DU BEGYNNER Å BLI USIKKER. Hvis han er interessert, tar han kontakt. 

Anonymkode: fbdda...03d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så må man ta tinder og happn med en klype salt, ikke legge for mye i ting før det har gått litt tid. Det er bare sånn systemet har blitt. Kjedelig men sant. 

Anonymkode: 0f0b0...a31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en app mange bruker for uforpliktende sex, spurte du hva han var ute etter når dere datet? 
Uansett, det med hvem som skal sende melding først er ikke en kabal så send først du om du føler for

Anonymkode: cb9cc...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...