Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte en tripp trapp stol og kjøper vippset meg pengene. De står som sendt hos meg, fra rett mottaker. Men pengene har ikke kommet inn. Jeg har aldri opplevd at det ikke kommer med en gang før. Noen som vet?

Anonymkode: 5c977...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellig bank.

Kommer ikke til å være tilgjengelig (på saldo) før i morgen.

Skrevet
1 minutt siden, Whistler skrev:

Forskjellig bank.

Kommer ikke til å være tilgjengelig (på saldo) før i morgen.

Takk for svar. Har ikke opplevd det før

Skrevet

Er noe med hvor man velger vipps skal ta pengene fra,visst man går via kortet kan det ta en dag men går man direkte gjennom kontoen går det direkte. (Eller var det motsatt 🤔)

Skrevet
8 minutter siden, Scoops skrev:

Er noe med hvor man velger vipps skal ta pengene fra,visst man går via kortet kan det ta en dag men går man direkte gjennom kontoen går det direkte. (Eller var det motsatt 🤔)

Hm, jeg har aldri foretatt noen valg, bare vippset i vei. Ja, ja, da kommer det nok i morgen😊

Skrevet

Det er vel slik at det ikke er støtte for direkteoverføring fra konto til konto for alle banker i Vipps ennå. Har f. eks. ikke sett at jeg kan legge inn bankkontonr. direkte i Vipps appen på min telefon, og da må man jo nødvendigvis bruke kredittkort. Så da kan det ta en virkedag eller to før det kommer på mottakers konto. 

Anonymkode: 39d95...1d8

Skrevet (endret)

Forskjellig bank eller overføring skjer etter klokken 17.00.
HrMinya og jeg har samme banken (ikke DNB) og hvis vi vippser etter klokken fem, blir det ikke disponibelt på konto før klokken syv dagen etter.

Endret av Minya
Skrevet
2 timer siden, Minya skrev:

Forskjellig bank eller overføring skjer etter klokken 17.00.
HrMinya og jeg har samme banken (ikke DNB) og hvis vi vippser etter klokken fem, blir det ikke disponibelt på konto før klokken syv dagen etter.

Så hvis det ble vippset før kl 17 i dag, så vil det kunne komme inn etter kl 17 i dag? Eller er det annerledes søndager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...