AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Det er snakk om når man prøver å skjele med vilje, altså ikke de som skjeler av andre grunner der det er medisinske forklaringer. Hos noen (frivillig skjeling) går bare det ene øyet inn, hos andre er det begge øynene. Hva skyldes dette? Anonymkode: ef496...65c
Honey Dew Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er født slik. Det ene øyet nekter å følge det andre når jeg skjeler. Da jeg var ung fikk jeg noe jeg skulle øve meg på, slik at andre øyet også fulgte etter, men jeg var ikke flink nok.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 37 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg er født slik. Det ene øyet nekter å følge det andre når jeg skjeler. Da jeg var ung fikk jeg noe jeg skulle øve meg på, slik at andre øyet også fulgte etter, men jeg var ikke flink nok. Mener du at du skjeler til vanlig, eller at det kun er når du skjeler med vilje at bare det ene øyet følger med? Anonymkode: ef496...65c
Honey Dew Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du skjeler til vanlig, eller at det kun er når du skjeler med vilje at bare det ene øyet følger med? Anonymkode: ef496...65c Nå jeg skjeler med vilje
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Jeg kan skjele med vilje, men også uten at jeg er klar over det. Har et øye som er litt «maktsyk» og presser det andre ut, skal sies at det maktsyke er perfekt og det andre har en +10(overlangsynt). Har noe med musklene i øynene å gjøre visstnok, mitt er ikke sterkt nok til å holde seg på plass og konsentrert. Men heldigvis kan jeg «dra» øye på plass og en ser det ikke på meg til vanlig Anonymkode: bfc44...18e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 10 timer siden, Honey Dew skrev: Nå jeg skjeler med vilje Var det lege som gav deg noe å øve på, fordi du bare klarte å skjele med det ene øyet? Jeg lurer fordi jeg trodde ikke det gjorde noe at man kun skjeler med det ene dersom man ikke har synsproblemer ellers. Anonymkode: ef496...65c
Honey Dew Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det lege som gav deg noe å øve på, fordi du bare klarte å skjele med det ene øyet? Jeg lurer fordi jeg trodde ikke det gjorde noe at man kun skjeler med det ene dersom man ikke har synsproblemer ellers. Anonymkode: ef496...65c Det var øyelegen som gav meg disse øvelsene .)
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Jeg klarer ikke å skjele med begge engang og jeg klarer bare å blunke med venstre øye. Lite kontroll på øynene.
Gjest Krampus Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Lærte meg å gjøre det da jeg var liten for gøy.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 18 minutter siden, Honey Dew skrev: Det var øyelegen som gav meg disse øvelsene .) Ok, husker du hvorfor det gjorde noe at du bare kunne skjele med det ene øyet? Anonymkode: ef496...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå