AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #121 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg fikk en fin tegning fra poden, også lagde mannen min vafler litt senere på dagen. Vi voksne spiser ikke frokost i senga her. Anonymkode: 7c4fa...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #122 Del Skrevet 10. februar 2019 Fikk et nydelig kort av sønnen min på 3,5 år som han laget i barnehagen. Ellers fikk jeg sovet frempå,mens mannen og sønnen var ute å kjøpte blomster. Kake og kaffe til frokost;) Anonymkode: 50869...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #123 Del Skrevet 10. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk sms fra mannen om at jeg og baby ikke fikk stå opp enda, for han og ungene var ikke klare 😂 Klokka 09.00 kom de opp med tegninger, kort og gave 😍😍😍 Så gikk vi ned og spiste frokost. Mannen hadde bakt rundstykker! Etter det gikk jentene ut med pappaen sin mens jeg ryddet etter frokosten og nå slapper jeg av i sofaen med en sjukling av en baby 😊 Dette er 5 året vi er foreldre. Tidligere år har han vært veldig dårlig til å stelle i stand, så sist morsdag ga jeg beskjed om at jeg ville sove lenge og få kaffe på senga på morsdagen. Ymta også frempå om at det var fint hvis eldste ville lage en tegning til meg. Ja, altså: i fjort fikk jeg jo sove lenge da. Klokka 0900 kom de inn med en kopp kaffe til meg, sa gratulerer med morsdagen og gikk ut igjen! Javel, så da lå jeg der da, med en kjempefull kopp med kaffe og ikke noe nattbord å sette den på. Måtte faktisk rope mannen inn igjen og få ham til å ta koppen igjen sånn at jeg kunne reise meg fra liggende stilling. Sto opp, lot ham stå der med kaffen mens jeg ga fra meg et gråtkvalt snufs og gikk på badet. Han skjønte ingenting stakkars, de hadde jo gjort som jeg ba om! Både sove til 09.00 OG kaffe på senga liksom 😂 På bursdagen (30 år) min sa jeg at jeg ikke trengte noe særlig gave, men at jeg ble glad hvis han kunne få jentene til å tegne en tegning til meg. - fikk tegning.. Men det var tydelig et "shit nå står mamma snart opp og vi har ikke noe til henne, fort dere å lage en tegning!" opplegg. Sa til barna at jeg syntes tegningene var veldig fine, at de ville bli enda bedre med litt detaljer. Fant frem tegnesaker og ba dem fargelegge. De koste seg med det. Mannen så flau ut og jeg ble igjen litt lei meg. Så DENNE ganga har han skjønt greia 😊 Fikk et nydelig smykke som barna hadde vært med å velge, kjempefine tegninger, spente småttiser (litt av meninga er jo at de skal få kjenne på gleden ved å glede andre), og god frokost. Anonymkode: 4c702...e02 Er dette seriøst?! Fytti grisen som du manipulerer og detaljestyrer! Anonymkode: 7673e...878 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #124 Del Skrevet 10. februar 2019 Vi kranglet som vanlig på denne dagen. Vert år håper jeg på å få noe om så mye som en tegning. I år snakket jeg med mannen i går han var i butikken på senteret. Han kjøpte ikke noe mat, ingenting jeg kunne lage mat av. Han gikk både forbi blomsterbutikken og bakeren. Sendte til og med en melding om at de hadde morsdagskaker på butikken. I stedet vegrer han seg for å feire meg. Han gjør det vert år med vilje og finner på masse rart hvorfor han ikke gidder. Jeg er faktisk så knust at jeg vurderer å gjøre det slutt med han. I tillegg latterliggjorde han meg foran familien min, og mente at det er han som burde få feiret morsdagen da han tross alt har levert i barnehagen hele uken. Vel jeg har vert på jobb hele uken! Anonymkode: 0d1a1...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #125 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kranglet som vanlig på denne dagen. Vert år håper jeg på å få noe om så mye som en tegning. I år snakket jeg med mannen i går han var i butikken på senteret. Han kjøpte ikke noe mat, ingenting jeg kunne lage mat av. Han gikk både forbi blomsterbutikken og bakeren. Sendte til og med en melding om at de hadde morsdagskaker på butikken. I stedet vegrer han seg for å feire meg. Han gjør det vert år med vilje og finner på masse rart hvorfor han ikke gidder. Jeg er faktisk så knust at jeg vurderer å gjøre det slutt med han. I tillegg latterliggjorde han meg foran familien min, og mente at det er han som burde få feiret morsdagen da han tross alt har levert i barnehagen hele uken. Vel jeg har vert på jobb hele uken! Anonymkode: 0d1a1...b67 Altså bare for å få de klart det var HAN som sendte meg meldig om at de hadde morsdagskake i butikken. Anonymkode: 0d1a1...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #126 Del Skrevet 10. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kranglet som vanlig på denne dagen. Vert år håper jeg på å få noe om så mye som en tegning. I år snakket jeg med mannen i går han var i butikken på senteret. Han kjøpte ikke noe mat, ingenting jeg kunne lage mat av. Han gikk både forbi blomsterbutikken og bakeren. Sendte til og med en melding om at de hadde morsdagskaker på butikken. I stedet vegrer han seg for å feire meg. Han gjør det vert år med vilje og finner på masse rart hvorfor han ikke gidder. Jeg er faktisk så knust at jeg vurderer å gjøre det slutt med han. I tillegg latterliggjorde han meg foran familien min, og mente at det er han som burde få feiret morsdagen da han tross alt har levert i barnehagen hele uken. Vel jeg har vert på jobb hele uken! Anonymkode: 0d1a1...b67 Uff da... Høres ikke ut som dere har det noe godt sammen. Får du noe oppmerksomhet på bursdagen din da? Anonymkode: bfefc...f69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #127 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg stod opp med ungene, fikset frokost og satte etterpå frem tegnesaker osv som de kunne lage kort til bestemødrene som var invitert på middag. Lagde middag og kake selv til de som var invitert. Mannen har som vanlig ikke tatt noe initiativ til gave, hjelpe barna med å lage kort (trenger bare sette frem boksen med utstyr, resten fikser de selv...) eller noen annen hyggelig oppmerksomhet. Farsdag får han alltid sove lenge, får gave og kort, enten lager jeg en god middag hjemme eller så spiser vi ute. Må seriøst slutte å forvente noe tilbake. Anonymkode: 4de22...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #128 Del Skrevet 10. februar 2019 Var en venninne av meg som sa gratulerer, ellers ingen ting 🙂 Anonymkode: 0973c...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #129 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har fått stått på kjøkkenet halve dagen for å lage kake og middag. Akkurat slik jeg ville ha det. I tillegg fikk jeg sove til 0830. 😊 Anonymkode: dab5e...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #130 Del Skrevet 10. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten lagde frokost til meg, jeg har hjulpet barna hans med å tegne tegninger til morens deres. Jeg har selv ei jente i fosterhjem og syns denne dagen er pyton. Men litt koselig å bli husket på selv om denne dagen minner meg om at jeg feilet som mor for åtte år siden. Anonymkode: 75bef...251 Dette var et perspektiv på dagen som var verdifult å bli påminnet, takk for at du delte det. ❤️ Jeg håper du kan tilgi deg selv, kan aldri forestille meg at du ikke gjorde ditt aller aller beste under de forutsetningene du hadde. At ditt aller beste ikke var godt nok for ditt barn den gangen må du ikke klandre deg selv for - man kan tross alt aldri gjøre mer enn sitt ytterste. Svar til tråden: Jeg har blitt feiret av min mann (på vegne av baby) som innrømte at han ikke hadde koblet at JEG var mor, selv om han husket at det var morsdag 🙈 Når han omsider koblet dette panikk-kjøpte han kake og «care package» med diverse mat på butikken og skrev kort «fra» ungen. Har ellers vært en dag som skiller seg mye fra hva jeg tenker på som typisk morsdag (lite avslapping for mor, for å si det pent), men det kommer nok av at mannen min ikke er norsk, og ikke har det samme forholdet til morsdag som jeg har. Vi finner vel ut av det i årene som kommer. 😊 Anonymkode: 637db...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #131 Del Skrevet 10. februar 2019 Han har glemt det og fortsatt ikke kommet på det. Utrolig skuffet faktisk. Forventer ikke gave, men å i det minste si gratulerer med morsdagen hadde jo vært koselig. Anonymkode: 09867...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #132 Del Skrevet 10. februar 2019 Er ikke mamma selv, men jeg feiret mormoren min idag. Hun er på sykehus med slag. Hadde med bilder som jeg hadde rammet inn, litt klær i gave, håndkrem, hudpleie, neglfil, neglelakk og pinsett. Stelte med henne på sykehuset, og leste kortet jeg hadde skrevet til henne❤️ Håper hun fikk noen fine timer de timene jeg var der. Da jeg maserte henne litt på hodet lukket hun øynene og slappet godt av. Anonymkode: d9dd1...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 10. februar 2019 #133 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg fikk kaffe, kake og to fine kort på sengen🥰 innså først nå når jeg leste her, at jeg ikke har fått blomster. Jeg har brukt å få det de andre morsdagene,muligens for at jeg ikke hintet om det på forkant i år😂 ellers er det ikke noen dag vi feirer utenom kort, kaffe, og noe på sengen. Gøy for ungene, gøy å gjøre stas på den andre, og deilig å få sove ut, og bli vekket med kaffe og kort fra ungene😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #134 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har ikke fått noe eller blitt gratulert. Det er typisk for hvordan ting fungerer her hjemme. Hans bursdager og fsrsdager blir feiret, mine blir glemt. Derfor dreit jeg i forrige farsdag og dropper alle fremtidige farsdagsfeiringer. Og ja, jeg har sagt klart og tydelig ifra om hva jeg forventer og hvorfor jeg ønsker å feire. Det er en tradisjon jeg har med meg fra jeg var liten. Vi feiret alltid bursdager og morsdag stort. Med gave, kake, frokost osv på sengen. Jeg fyller 40 om én måned og tipper det går i glemmeboka.... Anonymkode: 21414...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #135 Del Skrevet 10. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fått noe eller blitt gratulert. Det er typisk for hvordan ting fungerer her hjemme. Hans bursdager og fsrsdager blir feiret, mine blir glemt. Derfor dreit jeg i forrige farsdag og dropper alle fremtidige farsdagsfeiringer. Og ja, jeg har sagt klart og tydelig ifra om hva jeg forventer og hvorfor jeg ønsker å feire. Det er en tradisjon jeg har med meg fra jeg var liten. Vi feiret alltid bursdager og morsdag stort. Med gave, kake, frokost osv på sengen. Jeg fyller 40 om én måned og tipper det går i glemmeboka.... Anonymkode: 21414...3e6 Det virker som det er mange tafatte menn der ute Det koster så lite å gjøre litt stas på partneren sin. Anonymkode: 9ce7e...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #136 Del Skrevet 10. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker som det er mange tafatte menn der ute Det koster så lite å gjøre litt stas på partneren sin. Anonymkode: 9ce7e...8e9 Ja, det er triste greier. Hans mor fikk gave i dag på grunn av mas fra meg. Min mor feirer sin mor, men hun får både gratulasjoner og blomster av oss barna likevel (kake de gangene hun har tid) Jeg er glad min far og mor lærte meg dette Anonymkode: 21414...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 10. februar 2019 #137 Del Skrevet 10. februar 2019 Morsdag var fantastisk! Beste ever. Jeg elsker alle anledninger til feiring,og samlet familien her , inviterte til kake. Mamma fikk nydelig sølvnøkkel fra yndlingsknippet,melkehjerter og lovehearts av meg og bror. Min 12åring hadde ordna gave til meg fra henne og babybror,mammakopp med favorittgodiset oppi,og laget nydelig kort. Hun er så flink til å tegne ❤️ pappa til babyen kom på besøk,og hadde med den nydelige blomsterbuketten,uventet og koselig. Mens vi satt og spiste kaker,(én av dem hadde bror bakt , beste sjokoladekaken jeg har smakt!)ringte det uanmeldt på døren,og der kom jaggu min pappa på besøk med blomster til meg! Det ble mye gaver og blomster idag,det er jeg ikke bortskjemt med,vi pleier som regel bake noe og kose oss sammen "bare" men ble ekstra i år. I tillegg til dette kommer all gleden,all humoren,alle klemmene oss i mellom. Kjærlighet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siddisen Skrevet 11. februar 2019 #138 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg fikk rosebukett og kake med teksten "elsker deg"❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 11. februar 2019 #139 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Jeg stod opp en time før konen og laget pannekaker til frokost. I går (lørdag) kveld kjøpte jeg blomst og sjokolade, hun fikk dem like godt da. Jeg laget biffmiddag og dessert som vi spiste før jeg la barna mens hun sov på sofaen. Etterpå drakk vi ett glass vin og så på en serie som vi følger med på. Det verste er at med unntak av at jeg kun kjøper blomst en gang i mnd så er dette en vanlig helgedag - så jeg gjorde egentlig ikke noe spesielt for henne i dag. Hun fikk en ekstra suss fra meg og et kort fra jentungen, det var egentlig det eneste. Angrer litt på at jeg ikke husket å ringe min egen mor. Endret 11. februar 2019 av ekkoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #140 Del Skrevet 11. februar 2019 6 timer siden, ekkoet skrev: Jeg stod opp en time før konen og laget pannekaker til frokost. I går (lørdag) kveld kjøpte jeg blomst og sjokolade, hun fikk dem like godt da. Jeg laget biffmiddag og dessert som vi spiste før jeg la barna mens hun sov på sofaen. Etterpå drakk vi ett glass vin og så på en serie som vi følger med på. Det verste er at med unntak av at jeg kun kjøper blomst en gang i mnd så er dette en vanlig helgedag - så jeg gjorde egentlig ikke noe spesielt for henne i dag. Hun fikk en ekstra suss fra meg og et kort fra jentungen, det var egentlig det eneste. Angrer litt på at jeg ikke husket å ringe min egen mor. Ikke for seint å ringe i dag heller Bedre det enn å la det gå Anonymkode: d70ec...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå