Gå til innhold

Spådame Ariane

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har blitt spåd av Ariane lightlines? Erfaring? Erfaring av andre flinke spådamer?

Anonymkode: 21444...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt spåd av Ariane lightlines? Erfaring? Erfaring av andre flinke spådamer?

:riste:  Spådamers "tjenester" er kun juks og bedrag.

Anonymkode: ff8f1...719

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til henne om det er hun jeg snakket med for noen år siden. Hadde flere samtaler med henne og ble helt forvirret i forhold til en gift mann, hun hjalp ikke akkurat i den situasjonen og jeg tror hun tok feil om hva han tenkte også. Hun sa han ville gå fra kona etc.....tror faktisk ikke han noen gang tenkte på det, og heldigvis for det. De er i familie med meg så det hadde blitt helt katastrofe og veldig tragisk.

Anonymkode: d50a9...842

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 7 år siden så snakket jeg med Ariane. Mye stemte. Jeg var sammen med en annen mann i den persioden og hun sa det er ikke han du ender opp med. Du ender opp med en som er yngre en deg. Det var ikke på tale en gang tenkte jeg. Så jeg giftet meg med mkn x og prøvde å få barn og hun sa du får barn på slutten av 20 årene, enten får du barn i april eller så blir du gravid i april. 

Etter noen år som gift så ble vi skilt og ingen barn fikk vi.

Helt uventet kom en mann yngre en meg i mitt liv som hun beskrev på den tiden og vi er sammen nå. 

Hun sa også at hun så flytting på meg, og jeg tenkte nei dette stemmer ikke, men plutselig måtte jeg selge og flyttet. 

Tror hun kan en del, og ser langt frem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg leser om henne på Livsstilsguiden er at hun er hyggelig, og at hun kan treffe (som de alle kan), men at det er så hyggelig å snakke med henne at samtalen varer en time :P 

Jeg har forøvrig litt inside-informasjon om spådamer som jeg har lest på Livsstilsguiden. Jeg vet at mange bruker en teknikk for å holde på kunder, de har en "hook" i samtalen der de sier noe som du garantert kommer til å ringe om igjen for, og også forlenge samtalen for. Dette har en spådame sagt selv.
Jeg husker jeg ringte en som het Ellen for noen å siden, hun var sabla god på å beskrive personligheten til han som jeg spurte om, det første hun sa var: "Han er arbeidsnarkoman han." Og det stemmer 100%! Det jeg/vi kom frem til var at jeg ikke vil ha han på grunn av det, så det var veldig grei avklaring. Der hjalp hun meg faktisk, jeg vet vi ikke passet sammen og var midlertidig sinnssyk pga forelskelsen :P  
Men....så slang hun på at jeg kom til å møte en annen mann ganske snart, som var rik, nettopp enkemann etc bla bla......jeg hørte at noe endret seg i stemmen hennes, og det hørtes ikke ekte ut i det hele tatt. Jeg så etterpå flere innlegg på Livsstilsguiden fra brukere som hun hadde sagt det samme til! Og jeg trenger vel ikke å si at jeg aldri møtte denne fyren....
Det var veldig synd at hun gjorde dette, for hun er faktisk god. Jeg fortalte absolutt ingenting på forhånd og hun beskrev fyren ned til minste detalj. Hun sa to forhold hadde blitt slutt pga at han fokuserer så mye på andre ting, og det er også sant. Hun sa også at alle ble glad i han, og det er også sant, han er verdens beste fyr. Han bare liker å holde på med andre ting enn forhold.

Anonymkode: d50a9...842

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg har ringt Ariane noen ganger, og hun har mye rett. Hun har sagt ting som hun umulig kunne vite på forhånd, ting som jeg gjerne har glemt og så kommer på hva hun har sagt når det faktisk har skjedd. Men hun sies å være den som er best til å spå i tid, og det er jeg ikke enig i. Noen ting har hun bommet ganske kraftig på når det gjelder tid, men ikke innhold. Hun har også sett ting som jeg aldri har sagt til noen andre, ting som hun umulig kunne vite om meg. Jeg vil si hun er verdt pengene.

Anonymkode: 81e9f...b54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ringt Ariane noen ganger, og hun har mye rett. Hun har sagt ting som hun umulig kunne vite på forhånd, ting som jeg gjerne har glemt og så kommer på hva hun har sagt når det faktisk har skjedd. Men hun sies å være den som er best til å spå i tid, og det er jeg ikke enig i. Noen ting har hun bommet ganske kraftig på når det gjelder tid, men ikke innhold. Hun har også sett ting som jeg aldri har sagt til noen andre, ting som hun umulig kunne vite om meg. Jeg vil si hun er verdt pengene.

Interessant blir det først når de kan si noe om deg som ikke er generelt, noe som kan passe til flere enn deg. Og dersom hun får rett på noe som skal skje.

Siden tiden er relativ og endrer seg hele tiden i takt med hva som ellers skjer i og rundt deg, så skal det godt gjøres å si noe som stemmer med fremtiden.

Jeg tror at de fleste spådamer er veldig gode på å si generelle ting som man tolker som spesiell for seg. Og jeg tror at når man har snakket med en spådame i 20-30 minutter -ish, så trekker man ut de tingene hun kan ha sagt som virket spesielt spisset mot deg og din situasjon, og så glemmer man det de sa som ikke stemte... eller var FOR generell til at man føler det passet spesielt for seg. 

Anonymkode: 5eca3...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant blir det først når de kan si noe om deg som ikke er generelt, noe som kan passe til flere enn deg. Og dersom hun får rett på noe som skal skje.

Siden tiden er relativ og endrer seg hele tiden i takt med hva som ellers skjer i og rundt deg, så skal det godt gjøres å si noe som stemmer med fremtiden.

Jeg tror at de fleste spådamer er veldig gode på å si generelle ting som man tolker som spesiell for seg. Og jeg tror at når man har snakket med en spådame i 20-30 minutter -ish, så trekker man ut de tingene hun kan ha sagt som virket spesielt spisset mot deg og din situasjon, og så glemmer man det de sa som ikke stemte... eller var FOR generell til at man føler det passet spesielt for seg. 

Det er sant. Men jeg vil si hun er av få som sier mye om ting som er veldig spesifikt. Hun er absolutt ikke generell. Hun ser ting som om meg som jeg vil påstå er ganske unikt og ikke vil passe til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det nytter neppe å si det, men spåing er bare humburg. Selv jeg skal kunne spå deg med større treffsikkerhet enn de som påstår de kan spå.

Anonymkode: 7c0d5...2b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men jeg vil si hun er av få som sier mye om ting som er veldig spesifikt. Hun er absolutt ikke generell. Hun ser ting som om meg som jeg vil påstå er ganske unikt og ikke vil passe til andre.

Det kan jo hende, har du et eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 14.46, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende, har du et eksempel?

For eksempel så så hun uten at jeg hadde nevnt noe om det, at der jeg jobbet så var det noen energier som trengte hjelp fra meg, og jeg hadde aldri nevnt at stedet hadde noen gjenstander med gamle energier som jeg hjalp videre. Hun så også at jeg skal på et kurs i slutten av oktober, og dagen før hadde jeg meldt på et kurs i slutten av oktober. Hun så flytting på meg i høst, noe jeg ikke trodde på, men så ble huset der jeg leide leilighet solgt og jeg måtte finne et nytt sted å bo og flyttet nettopp. Det er bare noen eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt henne tidligere, ingenting stemte. Hun holder deg på tråden slik at du har vanskelig for å legge på, mitt beste råd er å bare avbryte samtalen ved å legge på, hvis ikke kommer dere til å betale en formue for ikkeno.

Anonymkode: 928ad...526

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

For eksempel så så hun uten at jeg hadde nevnt noe om det, at der jeg jobbet så var det noen energier som trengte hjelp fra meg, og jeg hadde aldri nevnt at stedet hadde noen gjenstander med gamle energier som jeg hjalp videre. Hun så også at jeg skal på et kurs i slutten av oktober, og dagen før hadde jeg meldt på et kurs i slutten av oktober. Hun så flytting på meg i høst, noe jeg ikke trodde på, men så ble huset der jeg leide leilighet solgt og jeg måtte finne et nytt sted å bo og flyttet nettopp. Det er bare noen eksempler.

Det første eksempelet syns jeg ikke var noe godt eksempel, men jeg er enig at de to andre var gode eksempler på at hun traff bra. Det er fint. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hun har rett på noe, men de store tingene som jobb og kjærlighet har ikke skjedd og nå har det gått 1,5 år. Jeg har lest at andre gå opp å tro på henne etter at hun sa ting skulle skje dom aldri skjedde, men så skjedde det etter 6 år. Altså hun påstår jo at hun er den mest treffsikre på tid. Jeg vil heller påstå at ingen ting hun har sagt stemmer på tid.

Det hun derimot er god på er å koble seg på våre ønsker. Hun leser det vi ønsker oss og sier at det kommer til å skje. Og så treffer hun rett på følelser og på mange småting, noe som gjør at man tenker at når hun ser de tingene så stemmer sikkert alt, og man blir så fengslet at man sitter og snakker i 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Hun spådde meg i mange år og ingenting av det hun sa stemte! 

Anonymkode: e1f55...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...