Gå til innhold

Jeg er sint og lei meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje flere har tips, råd eller erfaringer å dele med ts? :) 

Anonymkode: 7d69a...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg så godt igjen i hvordan du har det, TS. Har vært singel i 6 år nå. Har som deg et par ONS i bagasjen og en del flørter som aldri har blitt noe, forelskelser som har gått rett til hel... Det tar på. «Du finner noen når du minst venter det», «Du må slutte å lete», «Skaff deg tinder».. er ting jeg stadig får høre av mine venner. Det er vondt å føle at man er den eneste igjen som er singel. Det tærer på selvfølelsen og man blir redd for å ende opp mutters alene resten av livet. Vet ikke hvor mange flere bryllup jeg orker å gå i...... 

Har ikke noen spesielle tips, men vit at du ikke er alene ❤️ Sender deg en stor klem. 

Anonymkode: 96b19...b48

Huff, jeg har til gode å gå i bryllup... kan heller ikke "skryte" på meg å ha vært singel i 6 år, men 3 år. hadde samboer i 3 år.. Men fikk jo egentlig aldri opplevd noe spesiell kjærlighet i det forholdet, var bare jeg som viste det imens han var en drittsekk som bare utnyttet meg (tror jeg). Jeg følte at han elsket meg noen ganger, men når alle korta lå på bordet så skjønte jeg at nei, det gjør/gjorde han ikke. Men "godt" å høre at noen har det værre enn meg også (foreløpig)... håper du finner kjærligheten veldig snart ❤

De setningene du skrev der, de får jeg også høre hele tiden. Jeg blir sint hver gang noen sier  " han dukker opp når du minst venter det".. for jeg har vel "minst ventet det" i 3 år. Jeg har ikke et snev av håp om at jeg kommer til å bli like forelsket som jeg var i eksen igjen noen gang. Jeg har vært forelsket før han også, men dette her var noe annet, det var forelskelse og kjærlighet med første blikk og jeg skjalv bare jeg hørte navnet hans istarten, ble svimmel når jeg så han... derfor tror jeg det blir veldig vanskelig for meg å finne noen jeg vil være sammen med, da jeg er redd for at jeg begynner å sammenligne forelskelsen med den jeg hadde i eksen.... Det kommer aldri til å bli bra nok... har enda ikke opplevd forelskelse etter han i det heletatt, bare spnn: åh han så litt ut som min type (også har han enten dame, eller er ikke interessert)... 

Jeg har noen familiemedlemmer som har blitt nesten 100 år gamle og vært singel siden de var 20 år ca, fordi de ikke funket med den ENE de ville ha... så jeg er redd jeg nesten har "arvet" den staheten... :(

Anonymkode: 5d4ab...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...