Gå til innhold

Jeg er sint og lei meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint og Så lei meg, får lyst til å skrike til verden og til mine egene følelser. 

Problemet mitt er at jeg ikke finner noen å være bli forelsket i, hvis jeg merker en smule betatthet så er de ikke interesserte! Og det et sjeldent jeg føler betatthet over noen.

Jeg er så ufattelig lei av å være singel, jeg syntes det et så sårt og vondt og slitsom å fikse alt i livet helt alene. Jeg har heller ingen familie, men jeg har venner (som alle sammen har kjærester). Jeg har mistet helt håpet og jeg føler meg helt maktesløs, jeg orker ikke, klarer ikke å være så alene lenger. Jeg har ikke kjent på kjærlighet fra et annet menneske på mange år annet enn onennight stands som det ikke ligger noe som helt kjærlighet i.... følelsene mine er som stive og ømme muskler man ikke får løsnet opp... Jeg blir helt gæærn snart... føler meg så ufattelig lite elsket, selvom jeg har venner som bryr seg, men det er ikke DEN typen kjærlighet jeg savner. Det er jo langt ifra det samme. 

Det er ikke det at jeg ikke kan få meg kjæreste, me  det hjelper utrolig lite å ha en kjæreste jeg ikke er forelsket i. 

Åååh.... Jeg blir så utrolig sint på dette livet. Jeg er så utrolig sulten på å bli elsket igjen... er så lenge siden også sitter jeg bare å ser på alle andre som blir tatt godt vare på og har noen å dele livet sitt med.

Jeg er utbrent rett og slett av å være alene og alt det Jeg må stå i alene. 

Beklager, jeg måtte bare få det ut her!!! Jeg tør ikke snakke så dypt om dette med folk jeg kjenner, og bare kjente at jeg måtte få det ut. Og hvis det et noen andre som føler det sånn som dette så setter jeg pris på å få høre det.

Anonymkode: 5d4ab...946

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han du skal møte sitter sikkert og tenker det samme som deg akkurat nå.

Håper dere treffes snart :)

Anonymkode: 6b86b...f3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at jeg ikke kan få meg kjæreste, me  det hjelper utrolig lite å ha en kjæreste jeg ikke er forelsket i.

Mange gode kjærlighetsforhold starter med gode vennskap.

Kanskje du finner han gjennom en fritidsinteresse, en lidenskap som du dyrker el.l.?

Anonymkode: 7d69a...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange gode kjærlighetsforhold starter med gode vennskap.

Kanskje du finner han gjennom en fritidsinteresse, en lidenskap som du dyrker el.l.?

Ikke i mitt tilfelle, jeg har gode vennskap med mange menn, men overhode ikke noe følelser der fra min side. Om jeg blir forelsket så merker jeg med en gang at det er noe der. På en annen side så må jeg jobbe hele tiden for å få råd til å leve, så får lite fri... og vennene mine har kjærester, så de prioriterer jo dem først, så når Jeg har fri sitter jeg for det meste bare hjemme for tiden. Er ute på byen kanskje en gang annen hver mnd, men jeg finner ikke noe tiltrekning til noen, jeg har vært på flere tinder dates, men finner ingen tiltrekning.. jeg trener på et treningssenter, men det er helt feil arena for å finne noen, har ihvertfall til gode å se noen jeg finner attraktive der... flere "hobbyer" har jeg ikke tid til før jeg finner noen å dele økonomien min med sånn at jeg får mer fri.... Så vinninga går opp i spinninga der.... Jeg er så lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjedelige venner du har...

Anonymkode: 762c6...80d

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så ufattelig lei av å være singel, jeg syntes det et så sårt og vondt og slitsom å fikse alt i livet helt alene. Jeg har heller ingen familie, men jeg har venner (som alle sammen har kjærester). Jeg har mistet helt håpet og jeg føler meg helt makt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelige venner du har...

Kjedelige og kjedelige... med kjærester og små barn så blir ikke ting like morsomt som før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige og kjedelige... med kjærester og små barn så blir ikke ting like morsomt som før 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i mitt tilfelle, jeg har gode vennskap med mange menn, men overhode ikke noe følelser der fra min side. Om jeg blir forelsket så merker jeg med en gang at det er noe der. På en annen side så må jeg jobbe hele tiden for å få råd til å leve, så får lite fri... og vennene mine har kjærester, så de prioriterer jo dem først, så når Jeg har fri sitter jeg for det meste bare hjemme for tiden. Er ute på byen kanskje en gang annen hver mnd, men jeg finner ikke noe tiltrekning til noen, jeg har vært på flere tinder dates, men finner ingen tiltrekning.. jeg trener på et treningssenter, men det er helt feil arena for å finne noen, har ihvertfall til gode å se noen jeg finner attraktive der... flere "hobbyer" har jeg ikke tid til før jeg finner noen å dele økonomien min med sånn at jeg får mer fri.... Så vinninga går opp i spinninga der.... Jeg er så lei :(

Nå som våren straks er her, kunne du kanskje tenkt deg å bytte ut trening på treningsstudio med arrangerte fjellturer eller andre turer gjennom en turistforening el.l.? Flere slike foreninger arrangerer også singelturer. Da er det sjanse for å bli kjent med og bli forelsket i en som man deler interesse med :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som våren straks er her, kunne du kanskje tenkt deg å bytte ut trening på treningsstudio med arrangerte fjellturer eller andre turer gjennom en turistforening el.l.? Flere slike foreninger arrangerer også singelturer. Da er det sjanse for å bli kjent med og bli forelsket i en som man deler interesse med :) 

Kunne aldri byttet det ut, men kunne prøvd å få det til itilleg når Jeg har ferie ihvertfall. Jeg liker fjellturer og slikt, men blir kanskje en smule kleint å dra på noe sånt alene og det er vel mere 60+ som drar på sånt ? Jeg er 26 år... 

Takk for godt forslag ihvertfall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri byttet det ut, men kunne prøvd å få det til itilleg når Jeg har ferie ihvertfall. Jeg liker fjellturer og slikt, men blir kanskje en smule kleint å dra på noe sånt alene og det er vel mere 60+ som drar på sånt ? Jeg er 26 år... 

Takk for godt forslag ihvertfall :)

Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding! :) Det finnes slike turer for din aldersgruppe også :) Sykkelferie i Danmark feks har jeg lest at arrangeres for unge single på din alder. Google litt og se hva du finner av turer. Lykke til! :hjerte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen reisebyrå arrangerer  også singelturer.

Takk for alle linkene :)Skal skjekke det ut :) men har bare den følelsen at det er mye veldig desperate menn som drar på "singelturer?" Det er kanskje bare noe jeg har fått for meg, er sikkert mange av dem som er like kule som meg 😛 skader jo ikke å prøve forøvrig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg så godt igjen i hvordan du har det, TS. Har vært singel i 6 år nå. Har som deg et par ONS i bagasjen og en del flørter som aldri har blitt noe, forelskelser som har gått rett til hel... Det tar på. «Du finner noen når du minst venter det», «Du må slutte å lete», «Skaff deg tinder».. er ting jeg stadig får høre av mine venner. Det er vondt å føle at man er den eneste igjen som er singel. Det tærer på selvfølelsen og man blir redd for å ende opp mutters alene resten av livet. Vet ikke hvor mange flere bryllup jeg orker å gå i...... 

Har ikke noen spesielle tips, men vit at du ikke er alene ❤️ Sender deg en stor klem. 

Anonymkode: 96b19...b48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og har aldri hatt kjæreste, knapt hatt sex. Kjenner meg veldig igjen i frustrasjonen din. Nå har det seg slik at jeg er forelsket i en fyr som er tilnærmet alt jeg ser etter, men han vil jo selvfølgelig ikke ha meg. Redd jeg ikke skal oppleve det å ha noen. Jeg er ganske sær og kresen og har ikke så mye å tilby en evt. kjæreste. Jeg greier ikke se for meg at jeg skal finne noen som kan erstatte han jeg liker heller. Tenker at jeg bare vil sammenligne alle med han her, og de vil alle komme til kort. Er så sulteforet på nærhet og kroppskontakt. Dating er ikke noe for meg. Greier ikke å se skogen for bare trær i en slik situasjon. I tillegg er jeg sjenert og introvert så er heller ikke glad i fest. 

Anonymkode: d87fa...6ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle linkene :)Skal skjekke det ut :) men har bare den følelsen at det er mye veldig desperate menn som drar på "singelturer?" Det er kanskje bare noe jeg har fått for meg, er sikkert mange av dem som er like kule som meg 😛 skader jo ikke å prøve forøvrig 

Jeg tenker ikke at du vil finne flere "desperate" menn der enn på andre steder :) Jeg tenker at de fleste av de er med på turene fordi de trives med turer, naturopplevelser og fysisk aktivitet og det sosiale ved slike turer, og at de i tillegg har et håp om å finne sin livsledsager :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du interesse for fotografering, kunne kanskje medlemsskap i en fotoklubb som drar mye på turer sammen for å fotografere vært en innfallsvinkel for å bli kjent med og bli gjensidig forelsket i en mann? Der vil du som oftest finne både single mennesker og mennesker i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...