Gå til innhold

Liker dere ordet fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller fette, som vi sier der jeg er fra.

Du du fetta.

Fette kaldt.

Slofette er kanskje litt vulgært 😅

Jeg synes fitte høres ut som prinsesse-fette 👸👑

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer egentlig helt ann på settingen det brukes i 🙂

• Liker 3
Skrevet

Liker ikke ordet fitte. Er noe feil med det, men ønsker likevel et bedre ord som også er mer vulgært enn mus feks å bruke, som kan være med å bygge turnon osv. Forslag mottas med takk!

Fitte ble ødelagt for meg av den tilleggsbruken det har her i Nord-Norge; fettstugg, fettkaldt, slogfetta, fettont, fetthåll, fettoter, fettlørv🙄 Altså. Ikke bra. Iiiiiiiikke bra.

Anonymkode: 0edd8...2e0

• Liker 3
Skrevet

Ja. Syns det fungerer helt utmerket som skjellsord. 

Anonymkode: 8c057...3a1

• Liker 2
Skrevet

Elsker fitte. Ord som er ubehagelige, må vi bruke mer. Ord vi bruker, er det ingen grunn til å mislike.

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Apis skrev:

En av teoriene er at det har en norrøn opprinnelse og betyr fuktig eng nær vann , eller fjellsprekk

Det eksisterer også som et familie navn. Den mest kjente er nok Kitty Fitte, som var med i Rinnan banden under krigen. 

https://etjanster.stockholm.se/Hittagraven/home?searchText=Kitty+Margrethe+Fitte&type=all&searchType=0&cemeteries=all-churches

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Syns det fungerer helt utmerket som skjellsord. 

Anonymkode: 8c057...3a1

Det har jeg aldri helt forstått. Å bruke det man virkelig ønsker og higer etter som skjellsord. 

Like intelligent som å bruke "Lotto gevinst" eller "helga" som skjellsord. 

• Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er bedre enn alle de tåpelige lege utrykkene iallefall. Å bruke det som skjellsord er bare nasty. Men i sex sammenheng? Fint.

Og nå har man vel ikke noe annet godt navn på den som er bedre å bruke heller...

Skrevet

Liker ikke settingen ordet ofte brukes i. Det brukes som skjellsord og nedverdigende situasjoner. "Din jævla f...." for eksempel.

Men egentlig burde det jo være likestilt med mennenes "pikk". De ser ikke på det som skjellsord.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Million skrev:

Liker ikke settingen ordet ofte brukes i. Det brukes som skjellsord og nedverdigende situasjoner. "Din jævla f...." for eksempel.

Men egentlig burde det jo være likestilt med mennenes "pikk". De ser ikke på det som skjellsord.  

Kuk og kødd brukes mye som skjellsord. Kødde er jo tom et verb.

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Et av de styggeste ordene som fins.

Skrevet

Flott ord. Og dere som synes det er så fryyyktelig, hva bruker dere i stedet for? Blomsten? Sommerfuglen?

Anonymkode: 14107...9e2

• Liker 5
Skrevet

Mus høres forresten ikke bra ut. Kalle den opp etter et skadedyr, en gnager?!?

Anonymkode: 14107...9e2

• Liker 4
Skrevet

Bør kun være lov å bruke av kvinner. Akkurat som ordet nigger bare er lov å bruke av svarte.

Anonymkode: 4984f...cb6

Skrevet

Jeg syns det er naturlig i en seksuell setting. Som skjellsord er det en helt annen opplevelse av det.

• Liker 4
Skrevet

Er ikke noen stor fan av det ordet. Mister ikke nattesøvnen akkurat om jeg leser eller hører det, men det finnes hyggeligere ord å bruke. 

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, Million said:

Jeg leste en gang at det er lyden av to av bokstavene i ordet fitte som gjør det så godt egnet som skjellsord. men når finner jeg ikke igjen den artikkelen. Fritt etter hukommelsen: freselyden man kan lage når man former bokstaven f  føles forløsende når man er sint, og "smellet" ved dobbel t gir skjellsordet ekstra omph. Særlig bokstaven f er visst gunstig når man trenger å uttrykke sinne. Det blir liksom ikke like mye trøkk med "pikk". I tillegg kommer jo alle de lekre assosiasjonene til fitte-ordet. Vått og både illeluktende og udelikat ifølge enkelte. Ikke like stolt og staselig(…) som en pikk, og derfor godt egnet som nedrig skjellsord. 

Skrevet

Jeg liker det i utgangspunktet ikke. Men sliten jeg ikke har et godt alternativ å bruke i en seksuell setting, så prøver jeg å lære meg å bruke det. Det går bedre og bedre! Og dermed går det også bedre og bedre å sette ord på fantasier og lyster. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Det eksisterer også som et familie navn. Den mest kjente er nok Kitty Fitte, som var med i Rinnan banden under krigen. 

https://etjanster.stockholm.se/Hittagraven/home?searchText=Kitty+Margrethe+Fitte&type=all&searchType=0&cemeteries=all-churches

Det er vel fransk, og har en nnen uttale enn det norske. Hun giftet seg vel med en franskmann og bosatte seg i Sverige etter krigen.

Anonymkode: 7e35b...18d

Skrevet

Er ikke akkurat så pent ord, men det er bedre enn mus hvertfall. Hater det ordet "mus" så si heller fitte. Mer ærlig og direkte liksom. 

Anonymkode: 9f1c7...685

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...