Gå til innhold

"Venninne" som ikkje holder tett

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg har ei venninne frå ungdomskulen av, som holder på å gå meg på nervene!

Egentleg er vi som dag og natt og snakker samen berre fordi vi har felles venner.

Alt har gått heilt greit, men no i haust har ho begynt å oppføre seg veldig merkeleg! Ho kom i kontakt med ein fyr som oppfører seg som ein unge. Svært umoden og veldig usjarmerande. Denne fyren gjer ho alt for. Han har sagt i frå til ho at han ikkje vil ha eit forhold til ho, men eg veit at ho e forelska i han.

Han har ikkje lappen, så han får ho til å kjøyre han kor han vil. Eg vil ikkje leggje meg oppi det, for ho vil ikkje høyre på meg alikevell.

Men i det siste så har ho som sagt oppført seg veldig merkeleg. Og nesten litt frekt til tider!!

Ho forteller alt som vi seier til ho - til han. Dette veit eg fordi han skriver meldingar til meg der det står: "Du kan ikkje vere heilt god. haha".

Slike meldingar. Og alt tyder på at no har ho slengt med leppa igjen.

Ho forteller og ting vi har gjort saman og ofte ting som ein ikkje "seier" vidare...nettopp fordi det er ein venneprivatsak.

Det er ikkje alltid det er like "hemmeleg", men alikevell..

Ho sløyfer avtalar pga denne fyren og det virkar som om alt dreiar seg kun om det dei skal gjere på!

Ho har begynt å svare meg frekt og. Sitatar som kan likne ein 9 årings.

Det skal seiast at denne jenta er snart 20, men ho oppfører seg som ei på 14. Og ho er veldig naiv, stakkars.. men eg veit ikkje korleis eg skal gå fram.

Egentleg så gir eg litt blaffen, sidan ho gir blaffen i meg, men ho er no i samme "flokk"..

Prøver å snakke med nokre av dei andre, men eg trur ikkje ho er slik mot dei som ho er mot meg, for dei anar ikkje kva eg snakkar om. Ikkje har dei fått meldingar frå denne fyren heller!

Kva skal eg gjere? Eg er så lei...

:cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Vanvittig dårleg skrive - eg veit! Beklager...

Gjest Embla s
Skrevet

Du får jo ikke gjort stort annet en å ta dine forhåndsregler.. Regn med at alt du sier går videre til denne mannen, og ikke fortell noe du ikke ønsker at han skal få vite..

Skrevet

Ho der høyres rett og slett ikkje spesielt grei ut. Og han typen hennar høyres enda verre ut.

Eg ville tatt et steg tilbake og ikkje vore så mykje ilag med ho. Når du er ilag med ho, så ikkje sei tingg du ikkje vil få slengt i trynet av "typen". Vær litt tillbakeholden, så kanskje tar ho eit hint. Og vær ærlig om ho spør kva som skjer. Kanskje ho høyrer på deg då?

:klø:

Gjest Embla s
Skrevet

Du kan jo også nevne for henne at du syns det er ubehageli å bli konfrontert av ham med ting du forteller henne. Da kanskje han slutter med det, men hun slutter neppe å fortelle ham alt du sier/gjør..

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor har han i det hele tatt ditt mobilnr? Forstod det slik at du ikke kjenner han. Jeg hadde blitt sint dersom noen hadde gitt mitt mobilnr til noen uten mitt samtykke.

Ellers ville jeg bare holdt meg mest mulig borte fra henne. Hennes forhold til denne fyren er hennes sak, men hun har ingenting med å blande deg inn i det.

Gjest Seleena
Skrevet
Hvorfor har han i det hele tatt ditt mobilnr?

Det er lett å få tak i gjennom 1985 og sånt.

Prøvde å vere litt tilbakeholden i dag. Ho har vore såååå hyggeleg i heile dag. Men eg har ikkje gitt etter. Svarar henne kort og greit og prøver å konsentrere meg om dei andre folka.

Barnsleg? Kanskje.... men det hjalp vertfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du ikke bare si til henne at du ikke liker at han får vite alt du sier da, og si at hans kontakt irriterer deg, så derfor er du reservert? Bedre å si det rett ut syns jeg, så får hun bestemme hva hun må gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...