Gjest Betty Boop Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i støvletter til mine tømmerstokklegger?
Gjest Bertine Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Hei! Jeg mener det går ann å ta med støvletter til skomakeren, så kan han "blokke" de ut slik at de blir større.. Hvis ikke pleier de fra dinsko å være greie, syns jeg ivertfall..
kristine75 Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i støvletter til mine tømmerstokklegger? har akkurat det samme problemet, har saumfart mange forskjellige skobutikker inkludert dinsko, men finner ingen støvletter som passer mine legger
Iselilja Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Sjekk ut denne: http://www.duoofbath.com/ Jeg bestilte støvletter derfra og er kjempefornøyd!!
Gjest synseren Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Har også tykke legger og problemer med å få plass i mange typer støvletter. Men noen støvletter er det glidelås på innsiden og de er fine og fullt brukbare for oss som har legger.
Gjest Betty Boop Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Sjekk ut denne: http://www.duoofbath.com/ Jeg bestilte støvletter derfra og er kjempefornøyd!! Hmmm.. Forloveden min kommer jo fra like ved Bath - kanskje jeg skal kjøpe et par der i sommer? Men tenkte mer på norske butikker nå, har litt for vanskelige føtter og legger til å bestille over nettet.
Blueberry Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Jeg fant noen i stretch på Økonomisko av alle steder... Men det var vel 1-2 år siden da.
Baby Skrevet 11. april 2005 #8 Skrevet 11. april 2005 Hmmm.. Forloveden min kommer jo fra like ved Bath - kanskje jeg skal kjøpe et par der i sommer? Men tenkte mer på norske butikker nå, har litt for vanskelige føtter og legger til å bestille over nettet. Jeg har også bestilt derfra og er godt fornøyd. Du tar bare mål av leggene dine, skriver det opp og mailer til dem så fikser de det for deg. Eller du kan ringe dem. De ringte faktisk meg for å fortelle at de var tomme for en str, og lurte på hva jeg ville gjøre. Endte opp en med skaftstr. mindre og de passe fint. Skinn vil alltid gi seg litt etter vært. Sikker veldig greit å kjøpe når du er der også, da slipper du toll og tull :-) Tror forresten de har salg nå. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå