AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #21 Skrevet 9. februar 2019 Ser mange her svarer at de ikke har sosiale medier... Men de sitter og skriver her på KG! Litt rart, behov for å være anonym? For det hadde kanskje ikke vært så dumt å kommunisere litt med venner på messenger for eksempel? Mer sosialt enn å skrive anonymt her! Anonymkode: 42f52...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #22 Skrevet 9. februar 2019 Jeg dater en nå som ikke er på some.. Jeg respekterer jo det selvsagt, men jeg må jobbe med meg selv 😂 Kan jo ikke stalke han og vil jeg vite noe så må jeg spørre selv. Det var jo faktisk sånn det var før internett. På en måte er det avslappende at jeg slipper å se om en snap er åpnet og lure på hvorfor han ikke svarer (min egen usikkerhet), og heller ikke se når han var sist pålogget på messenger. Og han er en som ringer om det er noe. Svært dårlig på sms og 🙈 Men han har forklart hvorfor ting er som de er, så det går bedre og bedre 😂 igjen, det kun min usikkerhet som gjør at jeg skulle ønske at han var på some 😝 Anonymkode: 536a4...471 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #23 Skrevet 10. februar 2019 12 timer siden, FantasDick skrev: Haha, vi er tydeligvis ikke enige - og det er jo helt greit! Jeg foretrekker chat, facetime og snap. Enkelt og greit - og litt mer "levende" enn bare tekst eller, grøss, mms. Kjenner nesten ingen som bruker sms, kun mamma, behandleren min og noen leverandører på jobb. Ps: man kan fint ha f.eks messenger, WhatsApp, snap eller lignende chat-klienter uten å drive skuespill. Trenger ikke Facebook for å ha messenger f.eks. Jeg er enig med deg. Samboeren min og jeg kommuniserer på WhatsApp, kontinuerlig gjennom arbeidsdagen. Det varierer hvor mange meldinger vi sender, men det er alltid noen. Fordelen er at vi kan skrive på tastatur, og at vi kan lese og svare når vi har tid. Vi hadde selvfølgelig ikke ringt hverandre i løpet av arbeidsdagen, og derfor hadde det som er viktig kommunikasjon for oss forsvunnet uten smarttelefon. Anonymkode: 9d56b...f22 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #24 Skrevet 10. februar 2019 Selvsagt. Verken jeg eller kjæresten er veldig aktive. Vi legger vel ut noe en gang i året ca begge to. Sender litt snap til hverandre, venner og familie, men sitter ikke på Instagram hele kvelden liksom 😛 Anonymkode: 3b0ba...b31 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #25 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg. Samboeren min og jeg kommuniserer på WhatsApp, kontinuerlig gjennom arbeidsdagen. Det varierer hvor mange meldinger vi sender, men det er alltid noen. Fordelen er at vi kan skrive på tastatur, og at vi kan lese og svare når vi har tid. Vi hadde selvfølgelig ikke ringt hverandre i løpet av arbeidsdagen, og derfor hadde det som er viktig kommunikasjon for oss forsvunnet uten smarttelefon. Anonymkode: 9d56b...f22 Viktig kommunikasjon gjennom hele arbeidsdagen? Får dere jobbet noe i det hele tatt? Anonymkode: fc4e5...724 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #26 Skrevet 10. februar 2019 Ja, vi jobber mye begge to. Å sende en melding for å spørre hvordan dagen er, noen hjerter eller liknende, krever lite tid, men det viktig for oss. Anonymkode: 9d56b...f22 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #27 Skrevet 10. februar 2019 Klart jeg kunne datet en som ikke var på sosiale medier. Er ikke sånn at det er et krav for at jeg skal kjenne noen tiltrekning til en mann. Jeg hadde allikevel likt at han hadde Messenger for å kommunisere, selv om klart sms fungerer jo også. Anonymkode: 04b65...876 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #28 Skrevet 10. februar 2019 Ja det hadde vært en stor fordel det i mine øyne Anonymkode: ec472...f07
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #29 Skrevet 10. februar 2019 On 2/9/2019 at 8:12 PM, AnonymBruker said: Tja... Helt uten sosiale medier? Da hadde jeg tenkt at han kanskje var litt asosial eller paranoid? Men masse på sosiale medier er heller ikke bare positivt heller! Anonymkode: 42f52...3a0 Ifølge...."AnonymBruker"? Hvorfor poster ikke du her med din Facebook eller andre identiter da? 😀 Anonymkode: 2e2c3...567 2
FactsOverFeelings Skrevet 10. februar 2019 #30 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har Twitter, aldri postet noe, men jeg har en fordi det er en genial måte å få med seg nyheter på, uten alle de kjøpte og betalte meningene dagens propagandamaskin kjører på med. Har ikke noe annet, misliker sterkt narsissist platformer som facebook og instagram, jeg anser det som smått patetisk å "tilbe" andres likes eller reaksjoner på de glorifiserte, cherrypicked og sterkt modifiserte glansbildene du tar for å fremstille et liv som er en drøm. Men, det er jo selvsagt "bare alle andre", "jeg bruker det ikke derfor, tenk!" Yup.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #32 Skrevet 11. februar 2019 Så lenge jeg får tak i ham spiller det egentlig ingen rolle. Han jeg dater har SoMe, i hvert fall FB, men er veldig lite aktiv. Vi bruker Messenger, han er (veldig) treg til å svare så greit å se om han har lest en melding eller ikke. Vi ringes like gjerne, eller aller helst treffes 😄 Jeg er mer aktiv og synes FB er kjekt mpt. grupper for klassene til ungene ol., men utover det hadde jeg ikke savnet det om alt forsvant i morgen. Nice to have, not need to have. Anonymkode: 12312...8d8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #33 Skrevet 11. februar 2019 On 2/9/2019 at 8:48 PM, AnonymBruker said: Nei, det tror jeg ikke. Jeg bruker FB og Twitter for samfunnsengasjement, og det må partneren min også. Anonymkode: 9d56b...f22 Partneren din MÅ bruke Twitter for samfunnsengasjement? Det er ikke mulig å være samfunnsengasjert uten å ha Twitter altså? Anonymkode: b1595...346
Gjest hind Skrevet 11. februar 2019 #34 Skrevet 11. februar 2019 Jeg synes de som dropper å bruke tid på sånt er de beste Jeg liker mandige menn som ikke jåler seg på IG, og jeg synes det er noe ekstremt feminint over det å småprate via skjermer. SoMe-avhengige menn er ikke sexy. De er som kjerringer med penis. Bla, bla, bla, liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå