AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 👆 ja, er det det? Jeg synes det blir så falskt da.. på den ene siden av familien så faller bursdager sånn at det fra den ene til den andre går det 7!!!! mnd.. 7 mnd uten noe form for kontakt er lenge. jeg vurderer om jeg rett og slett skal kutte kontakt da det tydeligvis ikke er interesse i hverdagen for hverandre og jeg synes det er så «teit» å bare møtes ved slike anledninger pga at man må. og før dere begynner å spørre, jeg har ABSOLUTT prøvd å samle familien og holde kontakt, men etter mange år så går man lei. Hvorfor er det blitt sånn at familie ikke har noe verdi lenger? Norge er et forferdelig kald, egoistisk, selvsentrert, kaldt samfunn. Anonymkode: e2318...6bc 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har noen slike familiemedlemer... det er ikke verd det. Orker ikke å bruke mer kallorier på dette. Vi bor 10 min unna hverandre, men for å være helt ærlig så ser jeg ett ekorn i skogen oftere en dem... og slik får det være.... Anonymkode: 65ccb...594 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Hva slags familie er det du mener? Søsken, foreldre, tanter og onkler eller fjernere slekt? Anonymkode: 29247...5d7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags familie er det du mener? Søsken, foreldre, tanter og onkler eller fjernere slekt? Anonymkode: 29247...5d7 Foreldre, svigerforeldre, søsken og svigersøsken dessverre.. hadde det vært mer perifert uti slekta så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: e2318...6bc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen slike familiemedlemer... det er ikke verd det. Orker ikke å bruke mer kallorier på dette. Vi bor 10 min unna hverandre, men for å være helt ærlig så ser jeg ett ekorn i skogen oftere en dem... og slik får det være.... Anonymkode: 65ccb...594 Jeg ser det, men savner du det ikke? Å lurer du ikke hvorfor det blir sånn? Anonymkode: e2318...6bc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Vi har det slik, men vi er ikke lei av det. Mannens slekt er nærmest oss, geografisk sett, men mannen kommer fra en familie der man ikke prater sammen. Ikke spiller man spill sammen heller, og man er lite diplomatiske i sine ordvalg hvis man først skulle prate med andre. Så da kjenner vi begge på at det ikke er noe kontakt man behøver å strebe etter å vedlikeholde. Anonymkode: b45a0...e46
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 I alle dager...! Jeg ser ikke min familie så ofte, men sååå koselig når det skjer ifm bursdag eller jul 😍 Vi er ikke typen til å ringe hverandre for å skravle, men har en familiegruppe vi sender litt meldinger på. Da har vi kontakt likevel 💛 Familie er alltid verdt det! Ikke bryt kontakt med mindre det er et giftig forhold. Anonymkode: c962d...732
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ser min familie som bor 23 timer unna i bil oftere enn jeg ser søsknene tul mannen min og barna deres. Og da bor de i samme by som oss. Tror det er litt sånn snobberi. Det skal liksom inviteres til svære greier 4-6 mndr i forveien for at man skal treffes. Bryllup eller begravelse liksom. Jeg er vant til at man stikker innom. Ikke mitt ansvar å endre meg. De får gi litt hvis de vil ha kontakt. Tror de er dor fine til å ha noe med oss å gjøre.... Anonymkode: 67d23...ff9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 Vi hadde noen venner som bodde i Sverige. Så de titt og ofte. Etter at de flyttet til Norge, bare 40 minutter unna med bil, så vi de nesten ikke. Har ikke sett de på flere år nå De ble skilt og familien som bodde her ute flyttet/døde. Anonymkode: 332ed...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå