Gå til innhold

"alle mot 1" - nrk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er kjendisene som er med i kveld? Kjenner igjen Hareide, men de andre to? 

Anonymkode: 4abb6...637

Skrevet

I programmet står det hun Weeden, men det er det i allefall ikke. Kan det være hun Sandbergdama? 

Gjest månedrømmer
Skrevet

Ulrikke . Stjernekamp  kom på 2 plass  . Vært med på noen talent konkurranser

Skrevet

Takk! 

Skrevet

Syns det var kjedelig. Ser neppe på igjen. 

Anonymkode: 191d9...05c

Skrevet

Så mye sløseri og ødeleggelse at det er helt hinsides! Men bortsett ifra det er det greit familieprogram. 

Anonymkode: 9218a...f43

• Liker 1
Skrevet

Synes faktisk det er morsomt, overraskende nok. Det er NRK så ingen reklamepauser, og det går fort og effektivt uten unødvendig snakk og fjas. Liker programlederne.

Men den appen deres, du må nesten ha den for at det skal være vits å se på, men noen ganger funker den ikke i det hele tatt for enkelte av oss som ser på, mens for andre går det helt fint. Andre ganger funker det fint for alle. Det blir fort et irritasjonsmoment.

• Liker 1
Skrevet

Hun deltageren, hva slags skjerf var det hun hadde på hode? Syns det var fint, skal prøve å finne lignende om noen vet navn :)

Anonymkode: 5247b...d6f

Skrevet

Syns det er et kjempefint familieprogram. Her sitter hele familien og spiller med på appen. da blir det både litt konkurranse mellom oss og med de som er på TV. 
Kult konsept og jeg opplever at appen er veldig stabil.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit program, med mange kreative oppgaver. Men jeg synes at i noen tilfeller er det unødvendig å ødelegge så mye ting. Men stort sett liker jeg oppgavene. 

Anonymkode: 56075...1cb

Skrevet
På 10.2.2019 den 17.25, AnonymBruker skrev:

Hun deltageren, hva slags skjerf var det hun hadde på hode? Syns det var fint, skal prøve å finne lignende om noen vet navn :) Anonymkode: 5247b...d6f

Send en sms og spør henne? Kan ikke skade.

Anonymkode: 191d9...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...