AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Del Skrevet 9. februar 2019 Kan jeg lyve og si at de 2 kommer etter, eller må vi inn forbi sikkerthetskontrolleb alle 3 samtidig? vi har betalt for 3 bill, hadde vært digg å fått 3- setteren for meg selv. Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Del Skrevet 9. februar 2019 Hvis du lyver å sier st de 2 andre kommer så kan det være at de faktisk holder igjen litt for å prøve å få dem med. Slutt å vær så ego. Anonymkode: dc9b0...0e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Del Skrevet 9. februar 2019 Det er det eneste som skjer? Gjør meg ingenting om flyet holdes igjen en liten tid Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Del Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er det eneste som skjer? Gjør meg ingenting om flyet holdes igjen en liten tid Anonymkode: 31fed...6a6 Du ringer bare og sier fra at x og x ikke er med, så kanskje de selger setene til noen andre og du får igjen penger. Eller, så får du 3-seter for deg sjæl. Ikke hold igjen flyet! Det kan gjøre så folk f.eks ikke rekker overganger Anonymkode: 76728...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Del Skrevet 9. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det eneste som skjer? Gjør meg ingenting om flyet holdes igjen en liten tid Anonymkode: 31fed...6a6 Ja, for det er jo billig.....og hva sier du når crew står ved siden av deg og spør etter de to andre? Anonymkode: b14a6...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Del Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du ringer bare og sier fra at x og x ikke er med, så kanskje de selger setene til noen andre og du får igjen penger. Eller, så får du 3-seter for deg sjæl. Ikke hold igjen flyet! Det kan gjøre så folk f.eks ikke rekker overganger Anonymkode: 76728...46c Får ikke pengene tilbake, vi har allerede ringt. Jeg tolker svarene slik at jeg kommer både forbi sikkerhetskontrollen og boardet uten de to andre Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Del Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, for det er jo billig.....og hva sier du når crew står ved siden av deg og spør etter de to andre? Anonymkode: b14a6...938 Aner ikke. De svarer ikke på mobilene sine Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Del Skrevet 9. februar 2019 Ts her Kan si i fra før jeg boarder, da har jo alle fått utdelt sete allerede uansett. Venter med å boarde helt til slutt jippi Anonymkode: 31fed...6a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 9. februar 2019 #9 Del Skrevet 9. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Får ikke pengene tilbake, vi har allerede ringt Duhar rett påå få tilbake flyplassavgiften, den er faktisk enstor prosent av bill prisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10 Del Skrevet 9. februar 2019 Hvorfor skulle du ikke kunne komme deg gjennom sikkerhetskontrollen og inn på flyet uten de to andre? Anonymkode: 4edc8...65e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #11 Del Skrevet 9. februar 2019 3 minutter siden, Mkigjen skrev: Duhar rett påå få tilbake flyplassavgiften, den er faktisk enstor prosent av bill prisen 3 bill, totalt 1200kr Begrensety hva de vil få tilbake på de 800kr? Da tar jeg heller en 3- seter altså Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #12 Del Skrevet 9. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle du ikke kunne komme deg gjennom sikkerhetskontrollen og inn på flyet uten de to andre? Anonymkode: 4edc8...65e Aner ikke. Men, tydeligvis så gjør jeg det Anonymkode: 31fed...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #13 Del Skrevet 9. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle du ikke kunne komme deg gjennom sikkerhetskontrollen og inn på flyet uten de to andre? Anonymkode: 4edc8...65e Det lurte jeg også på. De i sikkerhetskontrollen aner jo ikke hvem som eventuelt reiser sammen. Anonymkode: 01c30...170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå