Gjest urja Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Noen som vet hva en trenger som legitimasjon til et barn på 3 år som skal fly innenlands sammen med foreldrene? Takknemlig for svar
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Jeg har ikke vert borti at de forlanger legitimasjon. Kun utenlands. vet om engang pga av aldersgrensen på gratis ved under 2 år. Barnet var stor og derfor spurte de.
Vimsevips Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Norwegian har en oppfordring om å ta med pass/fødselsattest også på innenlandsreiser. Har bare blitt spurt etter dette en gang på snart 3 år. Vi reiser først og fremst Sola-Gardemoen.
metteflette Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Jeg har også brukt dåpsattesten når datteren min har reist. Tatt kopi da selvfølgelig...
Dina Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Jeg har reist mye innenlands med mine barn. Første gang da eldstemann var 3 uker. Har aldri opplevd å bli spurt etter legitimasjon for dem...! :klø:
Maxi Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Man skal ikke kunne trenge det. Faktisk så trenger man ikke legitimasjon på seg selv engang på innenlandsreiser. Dette har jeg hørt fra en jeg kjenner som jobber i sasbraathens.
liv Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 vi måtte vise leg da vi reiste Oslo-Værnes, men hjem viste vi ingen ting.. Men jeg har da hørt at en skal måtte vise leg. når en er voksen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå