Gå til innhold

Dere som skriver alt mulig her ; er dere ikke bekymret i deres anonymitet - at alle de sensitive tingene dere skriver her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kg opererer med at moderatorer ikke kan se deres ip-adresse og Mail men det kan administrator - ergo, alle dere som skriver om utroskap, fetisjer, sykdommer, selvmordstanker og andre sensitive godsaker

er dere ikke livredd for at infoen deres skal komme på avveie ? At kg - dvs egmont , kan videreformidle deres info? 

Jeg bare spør jeg. At dere tør 🙊

Anonymkode: 4a033...064

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ble dårlig tittel :

skulle stå er dere ikke bekymret for deres anonymitet - at infoen dere skriver knyttes opp til deres ip og Mail og da kan feks videreformidles til politi el andre interessenter , feks en motpart i en rettsak ? 

Skrevet

Jeg tenker at egmont og administrator gir ganske faen i min private info, om jeg tenner på selleri eller går rundt i undertøyet til naboen. 

Jeg er ikke bekymret over at de skal misbruke denne informasjonen. 

• Liker 11
Skrevet

😲 Vi er nok veldig naive...

Anonymkode: ccd30...2da

• Liker 2
Gjest BearMama
Skrevet

Alt jeg mener og forteller her sier jeg IRL. 

Skrevet
1 minutt siden, Chablis skrev:

Jeg tenker at egmont og administrator gir ganske faen i min private info, om jeg tenner på selleri eller går rundt i undertøyet til naboen. 

Jeg er ikke bekymret over at de skal misbruke denne informasjonen. 

Good for you 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff ble dårlig tittel :

skulle stå er dere ikke bekymret for deres anonymitet - at infoen dere skriver knyttes opp til deres ip og Mail og da kan feks videreformidles til politi el andre interessenter , feks en motpart i en rettsak ? 

Ulovlige ting bør og skal meldes videre. Er du så dum at du skryter av dine ulovligheter så fortjener du nesten ikke annet.. 

Og at informasjonen skulle komme til en motparts advokat har jeg ingen tro på, kg leverer ikke ut info til hvem som helst. Dersom de opererer slik som andre steder så er det kun politiet som kan få info, og det etter å ha fått en kjennelse på det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skriver ikke noe stygt eller ulovlig. Har tatt meg i å skrive for mye om meg selv, og har slettet veldig mye. Så jo, angrer på en del av det jeg har skrevet her tidligere. 

Anonymkode: 3b039...04f

• Liker 1
Skrevet

Om de vil fortelle noen det jeg sier så kan de versågod å gjør det😂 til nå er det dei rundt meg som blir flaue eller bekymret, jeg driter jo i det. 

Anonymkode: 1903b...40e

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver ikke noe om meg selv som ikke allerede er ganske offentlig informasjon. Så nei, ikke veldig bekymret.

Anonymkode: 95950...f07

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver ikke noe stygt eller ulovlig. Har tatt meg i å skrive for mye om meg selv, og har slettet veldig mye. Så jo, angrer på en del av det jeg har skrevet her tidligere. 

Anonymkode: 3b039...04f

Hvordan får du slettet?

Anonymkode: 34a61...358

Skrevet
4 minutter siden, Chablis skrev:

Ulovlige ting bør og skal meldes videre. Er du så dum at du skryter av dine ulovligheter så fortjener du nesten ikke annet.. 

Og at informasjonen skulle komme til en motparts advokat har jeg ingen tro på, kg leverer ikke ut info til hvem som helst. Dersom de opererer slik som andre steder så er det kun politiet som kan få info, og det etter å ha fått en kjennelse på det. 

Politi går inn i FB logger og private samtaler. Legejournaler kan komme på avveie, samme som info hos politiet. Så klart kan egmont frigjøre info herfra. 

Skrevet

Jeg er skikkelig kjedelig, har verken merkelige fetisjer eller sykdommer jeg holder skjult så jeg er egentlig ikke så bekymret.

Har ikke delt noe her som jeg ikke kunne delt i det vireklige liv.

• Liker 1
Gjest Kendall
Skrevet

Skriver ikke noe stygt eller ulovlig, så har ikle noe å være redd for 😀 Kan for all del, gi informasjon om meg som jeg har skrevet, har absolutt ingenting å skjule uansett 

Skrevet

Og ikke bare det men FOLK SKRIVER SÅ DETALJERT OM SITUASJONER SÅ ALLE INVOLVERT KAN GJENKJENNE SEG SELV...!!! Feks damer som beskriver voldelige partnere og spør ; bør jeg dra på krisesenter ? 

Herregud stakkars. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politi går inn i FB logger og private samtaler. Legejournaler kan komme på avveie, samme som info hos politiet. Så klart kan egmont frigjøre info herfra. 

Går politiet inn på fbkontoer sånn helt uten videre..?? Eller ved mistanke om brudd på loven?

Skrevet

Det vil bli veldig kjipt om ting jeg har skrevet blir allment kjent. Flaut og ille. Bare å grave seg ned. Mener alt sammen, men endel er sensitivt om meg selv. Det er ingenting av dette noen offentlige etater har interesse av. SÅ spennende er jeg bare ikke. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Går politiet inn på fbkontoer sånn helt uten videre..?? Eller ved mistanke om brudd på loven?

Ganske sikker på at de må ha skjellig grunn. Hvis ikke kan de undersøke alle de kjenner som underholdning. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at de må ha skjellig grunn. Hvis ikke kan de undersøke alle de kjenner som underholdning. 

Ja, det er logisk. De har ikke lov til å tråkke over folks privatliv uten at det foreligger mistanke evt dom over noe kriminelt, eller de trenger det til etterforskning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...