AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Andre som ikke klarer knytte seg til andre? Ingen problem med venner, men det motsatte kjønn er det verre med. Kan gå på dater over noen uker, men når det blir seriøst får jeg panikk og mister følelser på et blunk. Utrolig frustrerende, for jeg vil så gjerne men får det ikke til. Mennene er oppegående, hyggelige, fine mennesker, så det er 100% hos meg problemet ligger. I morgen har jeg tenkt å ta kontakt med en psykolog med spisskompetanse innen relasjoner, og håper det blir bedre med tiden. Anonymkode: 948b5...d61
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Jeg antar at du er redd for å bli såret. Kanskje har du en del usikkerhet i deg. Du beskytter deg selv. Kanskje du skal gi terapien hos psykologen en sjanse og se om det kan hjelpe. Og så tenker jeg at kanskje du ikke skal drive dating? Kan hende du kan knytte deg til en person som du kjenner litt over tid og som du er trygg på. Ja, det kan ta lenger tid å finne en kjæreste, men antagelig kommer du ut av dette i langt bedre humør og med bedre selvbilde enn gjennom å date en uendelig rekke menn du ikke kan knytte deg til. Anonymkode: f4b9e...646 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at du er redd for å bli såret. Kanskje har du en del usikkerhet i deg. Du beskytter deg selv. Kanskje du skal gi terapien hos psykologen en sjanse og se om det kan hjelpe. Og så tenker jeg at kanskje du ikke skal drive dating? Kan hende du kan knytte deg til en person som du kjenner litt over tid og som du er trygg på. Ja, det kan ta lenger tid å finne en kjæreste, men antagelig kommer du ut av dette i langt bedre humør og med bedre selvbilde enn gjennom å date en uendelig rekke menn du ikke kan knytte deg til. Anonymkode: f4b9e...646 Pleier ikke å date masse menn. Siste jeg var på date før han jeg dater nå, var i starten av 2017. Ja, jeg er nok redd for å bli såret. Jeg har en høy mur rundt meg, og jeg viser ikke følelser. Ingen problem med å åpne meg opp, men jeg viser ikke den sårbare siden. Slipper ikke menn inn på meg. Ingen anelse om hvordan jeg gjør det. Liker ikke nærhet for eksempel. Fryser helt til hvis noen skal stryke på meg, eller sitter seg helt opp i meg. Anonymkode: 948b5...d61
Duftavsommerregn Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andre som ikke klarer knytte seg til andre? Ingen problem med venner, men det motsatte kjønn er det verre med. Kan gå på dater over noen uker, men når det blir seriøst får jeg panikk og mister følelser på et blunk. Utrolig frustrerende, for jeg vil så gjerne men får det ikke til. Mennene er oppegående, hyggelige, fine mennesker, så det er 100% hos meg problemet ligger. Helt normalt etter man har gått på en smell i samlivet! Da er det ikke lett å stole på noen, spesielt om det var utroskap inne i bildet. Det å satse på nytt er noe skummelt noe, det å være i sin egen trygge hule er best Men den som intet våger, intet vinner, så da må man ta en sjanse videre da, ikke helt naivt men kalkulert.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 31 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Helt normalt etter man har gått på en smell i samlivet! Da er det ikke lett å stole på noen, spesielt om det var utroskap inne i bildet. Det å satse på nytt er noe skummelt noe, det å være i sin egen trygge hule er best Men den som intet våger, intet vinner, så da må man ta en sjanse videre da, ikke helt naivt men kalkulert. Dette handler ikke om utroskap eller å ha gått på en smell i samlivet. Det strekker seg dypere og lengre enn som så 😊 Når man ender opp med det samme resultatet hver gang man dater, handler det ikke om å ikke våge. Anonymkode: 948b5...d61
Duftavsommerregn Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man ender opp med det samme resultatet hver gang man dater, handler det ikke om å ikke våge. Det handler om å våge jo! Og det å være kritisk og gå forsiktig frem. Alltid det å gå forsiktig frem, se hvem den du dater er for noe. Bruke litt tid, da unngår man de verste smellene tror jeg. For en date som ikke kan vente, som er hastig? Er ikke verdt å satse på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå