AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Gratulerte venninne med dagen for et par dager siden og hun svarte. Spurte hvordan det gikk osv. Så skulle de ha fest for henne, hadde bare ikke bestemt seg for hvor de skulle gå. Hun sa til meg at hun skulle si fra men jeg hørte aldri noe. Jeg vil finne på noe i kveld og hun er aktiv nå, men jeg synes det er opp til henne i og med at hun ikke sa fra? Anonymkode: 3a318...4c1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Kanskje det aldri ble noen fest? Ta kontakt med henne, du. Anonymkode: 62974...c1c 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Ja spør hvordan festen ble! Anonymkode: cd971...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja spør hvordan festen ble! Anonymkode: cd971...a2d Spørre hvordan festen ble, når hun ikke ble invitert likevel? Anonymkode: e59c4...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Jeg ville ikke ha sendt noe. Mest sannsynlig har det jo vært en fest, og hun lot være å si fra som hun hadde lovet deg. Anonymkode: e59c4...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Du kan spørre henne om hun vil finne på noe, men jeg ville ikke nevn den festen som mest sannsynlig har vært allerede Anonymkode: bde21...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Det rare er at det var hun som tok kontakt, etter jeg gratulerte henne. Så jeg tror ikke hun er lei meg. Men nå vil jeg ikke spørre henne mer, for jeg vil ikke være den venninna som alltid spør. Mest sannsynlig hadde hun andre som var mer interessante eller prioritert. Anonymkode: 3a318...4c1 1
Ymra Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 Jeg ville tatt kontakt! Selvsagt teit at hun ikke sa ifra, i alle fall dersom festen ble noe av, men det hender jo sånne ting glipper. Virker utrolig slitsomt alltid å tenke på hvem som tar kontakt, og fokusere på hvilke andre personer venner eventuelt tar kontakt med... Tenker du sånn i andre relasjoner, altså der det er andre som kanskje tar mest kontakt med deg? Ville du tenkt over det om en venn tok kontakt flere ganger? Personlig tror jeg man får det mye bedre om man bare tar kontakt når man føler det, og fokuserer på hvordan man har det når man faktisk er sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #9 Skrevet 12. februar 2019 På 10.02.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev: Det rare er at det var hun som tok kontakt, etter jeg gratulerte henne. Så jeg tror ikke hun er lei meg. Men nå vil jeg ikke spørre henne mer, for jeg vil ikke være den venninna som alltid spør. Mest sannsynlig hadde hun andre som var mer interessante eller prioritert. Anonymkode: 3a318...4c1 Hadde aldri tenkt i de baner og tatt det så personlig! Mest sannsynlig så ble det ikke noe vennefest og hun har ingenting i mot deg. Du kan fint sende melding å spørre om hun vil treffes for en drink en dag uten at det er masete :) Anonymkode: 41407...049 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 På 10.2.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev: Det rare er at det var hun som tok kontakt, etter jeg gratulerte henne. Så jeg tror ikke hun er lei meg. Men nå vil jeg ikke spørre henne mer, for jeg vil ikke være den venninna som alltid spør. Mest sannsynlig hadde hun andre som var mer interessante eller prioritert. Anonymkode: 3a318...4c1 Joda. Noen er veldig flinke til å spørre «hvordan går det» osv på meldinger/Facebook selv om de gir blaffen i svaret. Jeg hadde en venninne selv som var slik. Etter hvert skjønte jeg tegninga. Det er noe de gjør liksom bare for å opprettholde et stort nettverk.. Jeg sa gratulerer med dagen! Hun svarte «tusen takk! Hvordan går det med deg?» Så svarte jeg «blablabla - hva med deg?» og så var hun som forduftet. Anonymkode: e02e3...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå