oysterlover Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Jeg feks er INTP-T (logikertype) og er veldig filosofisk anlagt og har forskerhjerne.. INFJ/ INTP skal være det "golden couple". Hva er du? Tror du at det finnes noen typer som er mer kompatible med hverandre? Tror du at de ulike typene kan predikere valg av utdanning/yrke? Du kan ta test gratis her: https://www.16personalities.com/no/gratis-personlighetstest Endret 9. februar 2019 av oysterlover 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har stor tro på MBTI, egentlih bør man teste seg før ethvert forhold for å sjekke om man er kompatible. Selv er jeg ENFP. Anonymkode: 1d2ca...c21
absinthia Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Jeg varierer mellom entp og intp, så egentlig er jeg nok en « antp» , dersom ambivert hadde vært et alternativ til introvert eller ekstrovert. Det er bare et poeng eller to, som går til eller fra som utgjør forskjellen. Mannen er intp, vi skjønner hverandre. Haha..må visst korrigere litt: i denne testen ble jeg faktisk en enfp-a, med knapp overvekt på e og f Beskrivelsen stemmer rimelig godt. Endret 9. februar 2019 av absinthia
XaoS Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Jeg får forskjellige resultat hver gang jeg tar den testen. Sist fikk jeg ENTP; var sikkert bare ekstra intellektuell og kverulerende akkurat den dagen. 3
pepsimaxtakk Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Dere burde lese om kognitive funksjoner. Det er enda mer treffende (og forklarende?) enn bokstavene. feks: jeg er INFJ og har funksjonene introverted intuition extraverted feeling introverted thinking extraverted sensing (I denne rekkefølgen) En INFP's kognitive funksjoner er introverted feeling extraverted intuition introverted sensing extraverted thinking Blir ganske stor forskjell på en J og en P.. (Hvis du vil kan jeg skrive litt om hva de forskjellige funksjonene betyr senere) Endret 9. februar 2019 av pepsimaxtakk 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 “FORSVARER” (ISFJ-A) 99% Introvert 72% Realistisk 71% Planleggende Resten var mer balansert. Anonymkode: fc2cb...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 https://thoughtcatalog.com/daniel-hayes/2015/07/myers-briggs-nonsense/ It's bs nonsense. Anonymkode: 9c493...a44
pepsimaxtakk Skrevet 9. februar 2019 #11 Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://thoughtcatalog.com/daniel-hayes/2015/07/myers-briggs-nonsense/ It's bs nonsense. Anonymkode: 9c493...a44 Uansett om det ikke kan bevises, er dette et verktøy man kan bruke til selvutvikling. Derfor gjør det ikke noe om det er bs. Mange føler de får noe ut av det. 1
pepsimaxtakk Skrevet 9. februar 2019 #12 Skrevet 9. februar 2019 1 minutt siden, VKM skrev: INFP-T men føler ikke det passer meg... Les om kognitive funksjoner. Da finner du kanskje noe som passer bedre. Akkurat slike tester som gir bokstavene er ikke så gode. https://personalityjunkie.com/functions-ni-ti-fi-si-ne-te-fe-se/
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #13 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ble en INTJ. Siden jeg er kvinne er jeg visst sjelden.. Har ikke klokketro på slike inndelinger av personlighetstyper men må innrømme beskrivelsen traff relativt bra. Anonymkode: 6d9df...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #14 Skrevet 9. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble en INTJ. Siden jeg er kvinne er jeg visst sjelden.. Har ikke klokketro på slike inndelinger av personlighetstyper men må innrømme beskrivelsen traff relativt bra. Anonymkode: 6d9df...0ba Jeg er også INTJ og er kvinne. Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen. Anonymkode: d9e04...605
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #15 Skrevet 9. februar 2019 (INFP-T) Tja, joa... Stemmer en del.. Anonymkode: dad4b...76b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 Mbti stereotypier ☺️😋 Anonymkode: 56937...bae
LadyGrey Skrevet 9. februar 2019 #18 Skrevet 9. februar 2019 INTJ-T, slik jeg har forstått det er det en veldig sjelden personlighetstype blant kvinner..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #19 Skrevet 9. februar 2019 Jeg et INFJ-T😀 før følte jeg meg alltid så annerledes fordi ingen av mine venner så på verden som jeg gjorde. I voksen alder har jeg vært heldig å møtt noen få NF typer som deler samme tanker som meg - det er herlig. Samtidig så kommer jeg godt overrens med INTP og ENTP mennesker som jeg kjenner - vi har mange gode og interessante diskusjoner 👌🏼😀 Anonymkode: 57dcc...bd6
LadyGrey Skrevet 9. februar 2019 #20 Skrevet 9. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble en INTJ. Siden jeg er kvinne er jeg visst sjelden.. Har ikke klokketro på slike inndelinger av personlighetstyper men må innrømme beskrivelsen traff relativt bra. Anonymkode: 6d9df...0ba Samme her! Kanskje det ikke er så sjeldent som de skal ha det til 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå