Gå til innhold

Hvilken MBTI-type er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg feks er INTP-T (logikertype) og er veldig filosofisk anlagt og har forskerhjerne.. INFJ/ INTP skal være det "golden couple".

Hva er du? Tror du at det finnes noen typer som er mer kompatible med hverandre? Tror du at de ulike typene kan predikere valg av utdanning/yrke? Du kan ta test gratis her: https://www.16personalities.com/no/gratis-personlighetstest

Endret av oysterlover
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har stor tro på MBTI, egentlih bør man teste seg før ethvert forhold for å sjekke om man er kompatible. 

Selv er jeg ENFP. 

Anonymkode: 1d2ca...c21

Skrevet (endret)

Jeg varierer mellom entp og intp, så egentlig er jeg nok en « antp» , dersom ambivert hadde vært et alternativ til introvert eller ekstrovert.  Det er bare et poeng eller to, som går til eller fra som utgjør forskjellen. 

Mannen er intp, vi skjønner hverandre. 

Haha..må visst korrigere litt: i denne testen ble jeg faktisk en enfp-a, med knapp overvekt på e og f

Beskrivelsen stemmer rimelig godt.

Endret av absinthia
Skrevet

Jeg får forskjellige resultat hver gang jeg tar den testen. Sist fikk jeg ENTP; var sikkert bare ekstra intellektuell og kverulerende akkurat den dagen.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

INFJ-T 

“TALSMANN”

Skrevet (endret)

Dere burde lese om kognitive funksjoner. Det er enda mer treffende (og forklarende?) enn bokstavene.

feks: jeg er INFJ og har funksjonene

introverted intuition
extraverted feeling
introverted thinking
extraverted sensing

(I denne rekkefølgen)

En INFP's kognitive funksjoner er

introverted feeling
extraverted intuition
introverted sensing
extraverted thinking

Blir ganske stor forskjell på en J og en P.. 

(Hvis du vil kan jeg skrive litt om hva de forskjellige funksjonene betyr senere)

Endret av pepsimaxtakk
  • Liker 1
Skrevet

“FORSVARER”

(ISFJ-A)

99% Introvert

72% Realistisk

71% Planleggende

Resten var mer balansert.

Anonymkode: fc2cb...3b2

• Liker 1
Skrevet

INTP.

Anonymkode: 43b06...542

Skrevet

INFP-T 

men føler ikke det passer meg...

Skrevet

Jeg ble en INTJ. Siden jeg er kvinne er jeg visst sjelden.. Har ikke klokketro på slike inndelinger av personlighetstyper men må innrømme beskrivelsen traff relativt bra. 

Anonymkode: 6d9df...0ba

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble en INTJ. Siden jeg er kvinne er jeg visst sjelden.. Har ikke klokketro på slike inndelinger av personlighetstyper men må innrømme beskrivelsen traff relativt bra. 

Jeg er også INTJ og er kvinne. Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen.

Anonymkode: d9e04...605

Skrevet

(INFP-T)

Tja, joa... Stemmer en del.. 

Anonymkode: dad4b...76b

Annonse
Skrevet

ENFP her. :) 

Anonymkode: a233c...f4c

Skrevet

Mbti stereotypier ☺️😋

40141400_2172737052750257_6407187424253837312_o.jpg

Skjermbilde 2019-02-09 kl. 20.16.24.png

Anonymkode: 56937...bae

Skrevet

INTJ-T, slik jeg har forstått det er det en veldig sjelden personlighetstype blant kvinner..

Skrevet

Jeg et INFJ-T😀 før følte jeg meg alltid så annerledes fordi ingen av mine venner så på verden som jeg gjorde. I voksen alder har jeg vært heldig å møtt noen få NF typer som deler samme tanker som meg - det er herlig. Samtidig så kommer jeg godt overrens med INTP og ENTP mennesker som jeg kjenner - vi har mange gode og interessante diskusjoner 👌🏼😀

Anonymkode: 57dcc...bd6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Kanskje det ikke er så sjeldent som de skal ha det til 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...