AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Noen som har erfaring med å bygge ekstra bad i samme etasje som et annet eksisterende bad (begge i 2. etasje)? Det er et gigantisk soverom ved siden av det eksisterende badet vi ønsker å lage en "en suite"-løsning i. Er dette overhodet mulig? Hva må vi tenke på i så fall? Hvilke ekstra-utgifter (i tillegg til det bad koster i seg selv) må vi ta hensyn til? På forhånd takk for svar! Anonymkode: a2154...5ed
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Det blir forresten ikke helt vegg i vegg med det andre badet, hvis det har noe å si. Soverommet er så stort, og garderobedelen er i den delen av rommet som er vegg i vegg med badet, så det nye badet ville eventuelt ha havnet på andre siden av rommet igjen. Litt vanskelig å forklare😅 Anonymkode: a2154...5ed
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Dette får du ikke svar på her på kg. Du må kontakte en fagmann. Gjerne flere. Forklare hva du vil ha gjort, få de på befaring og be om pris. Men du må nok regne med et sted mellom 400-700.000,- Anonymkode: 17874...958
Trolltunge Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Alt er mulig! Det store spørsmålet er hva det vil koste, og det kan ingen her svare på. Det sier seg jo selv at det må vann frem til et bad, og det må fagfolk til for å vurdere hvordan det er mulig og hensiktsmessig å koble til vann og avløp. Jeg bygget nylig toalett i etasje der det ikke var bad, men har nesten totalrenovert huset, så da kunne det ganske enkelt planlegges inn. Når jeg tenker meg om bygget vi også bad i etasje der det ikke var bad før. Endret 9. februar 2019 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette får du ikke svar på her på kg. Du må kontakte en fagmann. Gjerne flere. Forklare hva du vil ha gjort, få de på befaring og be om pris. Men du må nok regne med et sted mellom 400-700.000,- Anonymkode: 17874...958 Da var det enkelt - vi står over! Anonymkode: a2154...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå