Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror dere at enkelte stjernetegn (-personlighetstrekk osv) passer bedre sammen enn andre? Er det noe dere tenker på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror ikke på sånt, men leser gjerne alle utredninger om emnet om jeg har en kjæreste :P

Skrevet

Jeg er 100% overbevist om at enkelte stjernetegn passer bedre sammen enn andre!

Jeg er tvilling og et stjernetegn jeg overhodet ikke kan være sammen med som kjæreste er løven. Har prøvd det to ganger.

Nå er jeg sammen med en tyr og vi har det optimalt sammen :)

Var det noen spesielle kombinasjoner du tenkte på?

Skrevet

Vi tenker ikke på det i det hele tatt! Men likevel....for noen måneder siden tok vi for moro skyld en "hvor-godt-passer-dere-sammen-test" basert på fødselsdato og -tidspunkt, og gubben ble riktig fornøyd da konklusjonen var at vi var noenogåtti prosent perfekt match.

Kan ikke si jeg ble lei meg over match'en jeg heller. :-)

Gjest gjesten
Skrevet

Bittelitt, kanskje. Leser slike ting dersom jeg kommer over det i ukeblader og enkelte ganger stemmer trekkene på person. Men om to personer passer sammen tror jeg ikke bare har med stjernetegnene å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kansje?

Jeg vet bare at løve er og blir best :tommelsmil: Men jeg ser det er noen som skriver at løve og tvilling ikke kommer overens.. Feil synes jeg. Har gode venner jeg vet er tvilling, og vi kommer godt overens vi :) Tvilling-kjæreste har jeg hatt, og det fungerte fint også :)

Men jeg vet om en løvinne og hun er uimotstålig :P (murr..)

Jeg har også lest at det for løver ikke finnes bedre alternativ, enn andre løver - og det kan nok stemme :-)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Mora mi har holdt mye på med astrologi. Hun mener at hvilket tegn man er født i ikke betyr så mye. Det handler visst om hus og planeter og andre ting. Det er det store bildet som sier om man passer sammen.

Ofte blir man tiltrukket av mennesker som har månen i det tegnet man selv er født i. Månen sier visst mye om følelseslivet til mennesker. Så om man er en tvilling, med månen i løven så vil man lett passe kjempe bra med en løve, selv om de i utgangspunktet ikke skal passe så godt sammen :)

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg er 100% overbevist om at enkelte stjernetegn passer bedre sammen enn andre!

Jeg er tvilling og et stjernetegn jeg overhodet ikke kan være sammen med som kjæreste er løven. Har prøvd det to ganger.

Nå er jeg sammen med en stenbukk og vi har det optimalt sammen :)

Var det noen spesielle kombinasjoner du tenkte på?

MMM.. Merkelig. Jeg er løve & er sammen med tvilling og vi skal gifte oss. Har det perfekt sammen, passer såå godt sammen ;)

Skrevet
Mora mi har holdt mye på med astrologi. Hun mener at hvilket tegn man er født i ikke betyr så mye. Det handler visst om hus og planeter og andre ting. Det er det store bildet som sier om man passer sammen.

Ofte blir man tiltrukket av mennesker som har månen i det tegnet man selv er født i. Månen sier visst mye om følelseslivet til mennesker. Så om man er en tvilling, med månen i løven så vil man lett passe kjempe bra med en løve, selv om de i utgangspunktet ikke skal passe så godt sammen :)

Månen forteller om hvordan du føler - og hvordan du takler følelser og slikt...

Hos kvinner ser man på hvilket tegn Mars er for å finne hvilken type mann som passer og hva slags mann man tiltrekkes av.

Hos menn ser man på Venus' plassering.

Men, det blir snevert å si at en Tvilling ikke passer sammen med Løve, men at Tvilling passer sammen med Vekt - for eksempel. Det er så masse annet som også spiller en rolle i horoskop at man ikke kan se på soltegnet for å finne ut om man passer sammen eller ikke.

Tradisjonelt sett passer jordtegn sammen med jordtegn (Tyr, Jomfru, Steinbukk) og ildtegn med ildtegn (Vær, Løve, Skytte) osv... - men som sagt, det blir for snevert å si at det er det eneste man ser etter i horoskopene...

Gjest Moonshadow
Skrevet
LØVE!

:ler:

Min plikt :-)

Jeg er også løve :)

Jeg tror absolutt noen tegn ikke passer sammen. Men det kommer også mye ann på hvilke acedanter man har. Det er ikke alle løver som er "typisk" løve.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jøss :o Er det så mange løver her?

Ikke rart jeg trives da :P

Men jeg vet om en heeelt utenom det vanlige, grrrrr.. løvinne jeg vil bite i!

:o

(oj)

:ler:

Gjest krepsinne
Skrevet

Spennende lesing. Chrizzy, hva med kvinnelig kreps og mannlig tyr? Passer de sammen?

Gjest Chrizzy
Skrevet
Spennende lesing. Chrizzy' date=' hva med kvinnelig kreps og mannlig tyr? Passer de sammen?[/quote']

Skal ringe å spørre mora mi i morra for sikkerhets skyld :ler:

Men jeg tror de to passe kjempe bra sammens faktisk :)

Men på nettet så er det mange brae sider hvor man kan sette opp partner horoskop og sånn, får et litt større bilde av det hele:)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har du noe adr? Og tar de da med acedanter også?

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror dere at enkelte stjernetegn (-personlighetstrekk osv) passer bedre sammen enn andre? Er det noe dere tenker på?

Hm. Men du.. Det var kansje noe mer - utover bare dette med stjernetegn du tenkte på? Jeg gjorde det iallefall :) Men nå er jeg litt trett og skal lukke øynene.. Mer i morgen, kansje?

Hei så lenge!

Gjest krepsinne
Skrevet

Har egentlig lest en plass at kreps og tyr matcher veldig godt, men "min" tyr og jeg er sååå utrolig ulike. Leste nettopp diskusjonene om "like barn leker best" vs. "motsetninger tiltrekker hverandre"...vel, ut fra konklusjonene fra den diskusjonen er nok ikke kreps og tyr så god match likevel, siden vi har så ulike personligheter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...