Pikeliten Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Kjøpte meg et billig strykebrett i studietiden som er modent for utskiftning. Men hva slags bør jeg velge? Tenker å legge opptil tusen kroner i potten.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 3 timer siden, Pikeliten skrev: Kjøpte meg et billig strykebrett i studietiden som er modent for utskiftning. Men hva slags bør jeg velge? Tenker å legge opptil tusen kroner i potten. Et med sånn rist til å plassere strykejernet på. Det glemte jeg sist jeg kjøpte strykebrett og savner den når jeg en sjelden gang stryker noe. Anonymkode: 8d890...848
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Så lenge det har brettet på siden til å sette strykejernet på så er det vel ikke så farlig? 🤔 Anonymkode: a9618...6ed
Pikeliten Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2019 Det jeg har i dag er nå så tynt på toppen at metallrista faktisk lager merker i fint tøy. Husker min bestemor hadde strykebrett av sponfiber (?). Var innom på jysk og Clas i dag og kunne kjenne metallfirkanter lett gjennom stoffet på oversiden på dem. Prøver liksom å unngå det...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Trenger man strykebrett? Har aldri brukt det selv. Stryker på benk eller gulv med en håndkle under 🙄 Anonymkode: 8f798...af9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Hadde aldri lagt tusen kroner for ett strykebrettet!!! Nå har jeg to stykker, men det er fordi jeg hadde to bosteder. Det nyeste av disse to er kjøpt på IKEA, det eldste husker jeg ikke hvor jeg kjøpte. Anonymkode: 0d6b0...dbd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 Strykebrett? Har folk det i våre dager? Anonymkode: 1f3b0...242
Pikeliten Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2019 Når man har skjorter og bluser til bruk på jobb, så har man strykebrett, ja Og så trenger man et ordentlig for å ikke lage stygge merker i klærne. Derfor opprettet jeg tråden 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 3 minutter siden, Pikeliten skrev: Når man har skjorter og bluser til bruk på jobb, så har man strykebrett, ja Og så trenger man et ordentlig for å ikke lage stygge merker i klærne. Derfor opprettet jeg tråden Ikea sitt lager ikke merker i klærne, men mangler den risten til å legge strykejernet på. Anonymkode: 8d890...848
Pikeliten Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ikea sitt lager ikke merker i klærne, men mangler den risten til å legge strykejernet på. Anonymkode: 8d890...848 Er det dette du mener? https://m2.ikea.com/no/no/p/daenka-strykebrett-00263727/ for det har sånn metall som jeg tror at jeg ikke liker Men dette hadde jo holder til strykejern. Bruker ikke mitt i dag, så tenker at det ikke er så viktig uansett...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #11 Skrevet 9. februar 2019 2 minutter siden, Pikeliten skrev: Er det dette du mener? https://m2.ikea.com/no/no/p/daenka-strykebrett-00263727/ for det har sånn metall som jeg tror at jeg ikke liker Men dette hadde jo holder til strykejern. Bruker ikke mitt i dag, så tenker at det ikke er så viktig uansett... dette har jeg, og det lager ikke merker i klærne. Anonymkode: 8d890...848
Pikeliten Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: dette har jeg, og det lager ikke merker i klærne. Anonymkode: 8d890...848 Takk for info Hvordan ser det ut fra undersiden? Tre? Helt metall?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger man strykebrett? Har aldri brukt det selv. Stryker på benk eller gulv med en håndkle under 🙄 Anonymkode: 8f798...af9 Funker kanskje for noen, men for det første vil mange benker og gulv kunne bli ødelagt av dampen fra strykejernet, og for det andre er det mye enklere å stryke pent med et strykebrett som er beregnet for formålet og har en "tupp" som gjør at man kan komme til i kriker og kroker av bluser, skjorter, kjoler etc. Anonymkode: a6d02...0e0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 15 timer siden, Pikeliten skrev: Takk for info Hvordan ser det ut fra undersiden? Tre? Helt metall? Det er en slags plastnetting (hard og stabil) under, og metallben festet i den. Det er også en spake til å regulere høyden med, veldig enkelt og greit. Anonymkode: 8d890...848
Sola de Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har et noe lignende dette her. Annet trekk da. Fra europris
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #16 Skrevet 11. februar 2019 Er best med et sånt med hull i plata om du har dampjern. Om det er så tynt lag mellom mellom metallet og trekket kan du ta på et lag vatt til. Anonymkode: 18331...742 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå