AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg hadde bursdag i går og samboeren min ga meg "valgfri reise" i gave. Vi tenker å være bortreist i 4-7 dager. Jeg har reist veldig lite og aner ikke hvor jeg kunne tenkt meg å dra. Noen som har noen gode tips? Vi er 22 og 25 år. Anonymkode: 0bae3...cd0
morhjertegod Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Når skal dere dra? Kunne du tenkt deg storby eller strandferie?? Så heldig du er, var en flott gave.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, morhjertegod skrev: Når skal dere dra? Kunne du tenkt deg storby eller strandferie?? Så heldig du er, var en flott gave. Det er den absolutt beste gaven jeg kunne fått! Føler meg veldig heldig❤️ tidspunkt er ikke helt bestemt enda. Jeg vil gjerne reise til en storby, men også at det skal være litt varmt. Helst over 20 grader😊 Ts Anonymkode: 0bae3...cd0
morhjertegod Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Palma og Barcelona er da to fine alternativer, får du både by og strand. Her har du shopping, masse gode spisesteder, koselige gater mm...
Alltidpånett Skrevet 12. februar 2019 #5 Skrevet 12. februar 2019 Så flott gave! Jeg vil anbefale Paris, der er det flott med 5 - 7 dager. Velg et distrikt av gangen å utforske. Marais er mitt favorittsted, har også søndagsåpne butikker. Bestill bord i ´Jules Verne-restauranten i Eiffeltårnet til lunsj eller middag. Det er en fantastisk opplevelse. Velg siste bordsetting dersom det er til lunsj, så får dere muligheten til å ta masse bilder uten å forstyrre Vel verdt pengene, nydelig mat og uformell betjening - og du slipper å stå i kø. På reisenettstedet mitt alltidreiseklar.no har jeg mange andre Paristips - og kanskje inspirasjon til andre turer? For eksempel Sicilia, der får du både by og strand - eller roadtrips i Latvia. Det gir dere enormt mye for pengene, samt at du får både storby i Riga, flotte luksushoteller og slott til 500 kroner natta, god mat og ved kysten lange, hvite strender
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå