AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ønsker å bli bedre til å løpe, men jeg syntes det er ekstremt kjedelig å løpe på mølle. Jeg har derfor de siste ukene kun trent intervalltrening. Går på den Indoor Running timen på sats. Er det dumt å bare løpe intervaller? Burde jeg prøve å løpe noen lengere lavintensites økter også? Planen var egentlig å begynne å jogge litt ute når snøen smelter. Anonymkode: a69d7...1bd
Scoops Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Bør ha noen litt rolige lengre turer og ja 😊 1
Gjest BearMama Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Beste er å kjøre en kombinasjon. Av og til er det kjempedeilig med langturer i rolig tempo med musikk ute i naturen ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Som andre sier, det beste er nok begge deler. Det sies at intervaller får opp kondisjonen, altså VO2-opptaket, mens langturer trener utholdenheten, dvs kroppens evne til å trene lenge uten å bli stiv og støl. Men langturer på mølle syns jeg er utrolig kjedelig, og det er sjelden jeg gidder å holde på i mer enn 30-40 minutter før jeg er lei. Det beste er å ta disse turene ute når forholdene tillater det. I vinter har jeg gått til innkjøp av brodder til joggeskoene, og det funker helt fint på isen. Er snøen dyp kan det derimot bli litt utfordrende. Anonymkode: e18b7...0bf
Anonymburker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 På 9.2.2019 den 12.15, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å bli bedre til å løpe, men jeg syntes det er ekstremt kjedelig å løpe på mølle. Jeg har derfor de siste ukene kun trent intervalltrening. Går på den Indoor Running timen på sats. Er det dumt å bare løpe intervaller? Burde jeg prøve å løpe noen lengere lavintensites økter også? Planen var egentlig å begynne å jogge litt ute når snøen smelter. Anonymkode: a69d7...1bd De beste er vel å variere mellom intervaller og lengre økter. Selv elsker jeg å løpe ute, i alle årstider og all slags vær. Bare å komme seg ut🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå