Gå til innhold

Dere med naken katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de er ute noen ganger og om du har klær på dem ?

Anonymkode: 124fc...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal de ut å det er litt kjølig så må de ha på klær. De må også smøres om sommeren for å ikke bli solbrent. 

Anonymkode: e4a74...416

Skrevet

Mine er ute i sommerhalvåret, i sele, på korte turer rundt i hagen. 

Klær har de bare på seg om jeg skal ha de med ut i bur, til dyrlegen og sånt, hjemme har jeg det så varmt at de ikke trenger klær inne 🙂

Skrevet

svigerinnen min har devon rex, og de er ute som de ønsker. Uten klær. Men de har jo litt pels selv om de er i samme sjanger som nakenkattene. Har et inntrykk av at de ikke er ute når det er kaldt.

Anonymkode: 1cb3e...64d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal de ut å det er litt kjølig så må de ha på klær. De må også smøres om sommeren for å ikke bli solbrent. 

Med solkrem beregnet for dyr håper jeg, det er for mye kjemikalier i menneskesolkrem som blir tatt opp i de små kroppene, så det er ikke bra 🙂 (jeg har forresten ikke sett solkrem til dyr noe sted, men om noen vet om det så si gjerne fra!) 

Det er bedre å sørge for fysisk skjerming fra sola 🙂

Skrevet
1 time siden, 282_NaughtySpark skrev:

Med solkrem beregnet for dyr håper jeg, det er for mye kjemikalier i menneskesolkrem som blir tatt opp i de små kroppene, så det er ikke bra 🙂 (jeg har forresten ikke sett solkrem til dyr noe sted, men om noen vet om det så si gjerne fra!) 

Det er bedre å sørge for fysisk skjerming fra sola 🙂

Man kan blandt annet bruke mild babysolkrem. 

Evt en nøytral solkrem uten parfyme med høy faktor (30). Unngå de som inneholder sink (Zn), sinkoksid (ZnO) eller PABA, da dette er stoffer de ikke bør slikke i seg. 

Skrevet

Synes det er trist at katter utwn pels blir avlet opp. På lik linje ned perser, som har pusteproblemer 

Anonymkode: 69244...868

Skrevet

Vasker nakenkatter seg like mye som de med pels? 

Anonymkode: f3e79...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...