Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har endelig funnet kjærligheten igjen :-) Tenker og funderer en del på dette forholdet vårt da. Vi bor hver for oss, og slik tror jeg det vil forbli hvertfall de neste tre årene. Har dere noe erfaring med det å bo hver for seg, positive og negative tanker om det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wendy Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Det er dyrere å ha to husholdninger selvsagt. Men dere får større frihet til å være for dere selv om dere skulle trenge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg fatter ikke spørsmålet, selvsagt skal man ikke bo sammen... vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg fatter ikke spørsmålet, selvsagt skal man ikke bo sammen... vega Nei vel :o Spørsmålet mitt var, om noen av dere har erfaring av å ikke bo i samme hus som den dere er sammen med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #5 Del Skrevet 11. april 2005 Ja...Vi har bodd hver for oss i nesten 3 år og det fungerer veldig bra! Føler at vi kan ha hvert vårt privatliv, samtidig som vi kan tilbringe tiden sammen når vi vil. Vi er begge veldig opptatte med jobben hver vår kant, så det hender vi ikke ser så mye til hverandre som vi skulle ønske. Likevel passer vi alltid på å ha kontakt med hverandre hver dag enten at vi ser hverandre noen timer, eller sender hverandre sms, og ringer. Jeg savner ham veldig når vi ikke er sammen, men det gjør møtene våres desto bedre og vi får vidunderlig kvalitetstid sammen Jeg gleder meg alltid til helgene da vi begge har fri og kan tilbringe masse tid sammen. Livet er herlig akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. april 2005 #6 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg fatter ikke spørsmålet, selvsagt skal man ikke bo sammen... vega Sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #7 Del Skrevet 12. april 2005 Fint å bo sammen, men det går sikkert fint å bo hver for dere også. Men bor dere på samme sted? Jeg og kjæresten min hadde i utgangspunktet tenkt å beholde hver vår leilighet mye lenger enn vi gjorde....men etter hvert så viste det seg at vi alltid var hos den ene, så det var litt bortkastet å betale to husleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #8 Del Skrevet 14. april 2005 Nei vel :o Spørsmålet mitt var, om noen av dere har erfaring av å ikke bo i samme hus som den dere er sammen med.... Skal være seriøs... (prøve...) Vanligvis - så blir det til at man "snikbor" hos hverandre, eller at den ene "bare flytter inn"... (min erfaring er at de bare flytter inn hos meg... men har lært meg knepene for å bli kvitt dem igjen... håper jeg da...) Jeg selv er for høflig til å bare flytte inn... orker ikke tanken engang, og vil aldri gi slipp på min egen leilighet, for å overlate "livet mitt" i en manns hender... Jeg tror det er helt ok å ikke bo sammen, dersom man har tillit til hverandre (det må man jo ha uansett i et forhold om det skal fungere), og at man har en god dialog. Og gir hverandre frihet.) Dvs - nå er jeg på jordet muligens, fordi jeg er mest vant til at man bor sammen... etter i alle fall ett års tid. Hvor lenge skal dere "ikke bo sammen"? Skal det vare i ett, to eller ti år? To voksne som er trygge på seg selv, klarer det, men ikke uten indre trygghet. Det tviler jeg på. Men siden du spør, så mangler du kanskje den tryggheta du behøver - men der tar jeg kanskje feil igjen, for jeg har selv stilet mange mer eller mindre selvmotsigende spørsmål som gjest her på kg og andre steder, bare for å.. lufte en tanke eller to... Det gjelder kanskje bare for deg nå, i denne tida, å ha din kjæreste, og ta det som det er, og så eh... se hva som skjer, ut fra det... Ingen kan forutsi utfallet av om forholdet varer lengst om dere flytter sammen, eller bor hver for dere. Siden du spør, regner jeg med at du er "godt voksen", hva man enn legger i det da... (men mulig du er ung, og helst vil være samboer "for aller første gang") vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #9 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg tror nok det vil være at vi bor hver for oss i hvertfall 5 år til. Det er vel den indre trygghet jeg mangler, derfor lurer jeg på om noen her inne som har fått det til å fungere og hvordan det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #10 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg tror nok det vil være at vi bor hver for oss i hvertfall 5 år til. Det er vel den indre trygghet jeg mangler, derfor lurer jeg på om noen her inne som har fått det til å fungere og hvordan det fungerer. Din alder er viktig. Og er du skadeskutt fra før? vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 17. april 2005 #11 Del Skrevet 17. april 2005 Skadeskutt er vel dei fleste av oss i større eller mindre grad er eg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #12 Del Skrevet 19. april 2005 Når en ikek bor sammen beholder man forelskelsen lengere tror jeg. Du gleder deg til du skal treffe han og du slipper alle hverdagsproblemer som fort kommer når man bor sammen. Jeg hadde ikke syntes det hadde vært noe problem å vente tre år med å flytte sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå