AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Husker kun bruddstykker. Mener den ble laget i 2018, var i alle fall da jeg hørte på den. Pop/Rnb Det består av mye gjentagelser, nesten litt sånn "ekko" følelse. Sunget av ei dame. Husker noe ala "Don't wanna let you go, don't wanna let you down". Noe i den dur 😛 Kan noen her ha en tanke om hvilken sang dette kan være? Anonymkode: 8e9b3...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Kan være en nyinnspilling av denne sangen. https://www.google.com/search?q=Don't+wanna+let+you+go%2C+don't+wanna+let+you+down&oq=Don't+wanna+let+you+go%2C+don't+wanna+let+you+down&aqs=chrome..69i57.3036j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: 2708b...7a0
Nataljia Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Nei dessverre. Men takk for innspill! som sagt så var det akkurat som om det var "ekko" da det var mye gjentagelser. Stemmen var på en måte lagt opp på hennes egen slik at det ble ekkolyd. Tror artisten er ganske kjent, men klarer ikke å komme på mer enn dette.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Kan det være "Don't let me down" av The Chanismokers ft. Daya? Den er ikke fra 2018 da, men var den første jeg tenkte på. Anonymkode: 1f1f5...9a8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Nei, ikke den. Som sagt så tror jeg den er fra 2018 og det var en kvinnelig artist 🙂 Mener også det var ord som "over and around", og at sangen begynte med "who". Det var aldri noe refreng, bare gjentagende vers hele tida og verset slutta med "don't wanna let you down eller don't wanna let you go". Anonymkode: 8e9b3...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå