Gå til innhold

Morsdag: gave til svigermor eller bare mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere ha en oppmerksomhet til svigermor også på morsdagen eller kun egen mor? 

Ps: mannen min er ikke typen til å huske på det selv, men han husker på meg på morsdagen da

Anonymkode: 8baac...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir til begge fra oss begge. Det er jeg som må huske på det her også. 

Anonymkode: 8af5c...838

• Liker 4
Skrevet

Ingen av dem, kun min kone/våre barns mor

Anonymkode: 4c268...efe

• Liker 1
Skrevet

Han ringer sin mor, jeg ringer min, gaver har vi droppet. 

Men jeg fikser bursdags- og julegave til svigers fra oss begge, så hadde vi hatt tradisjon for morsdagsgaver hadde jeg nok fikset det også. 

Anonymkode: 3f442...29d

• Liker 2
Skrevet

Jeg må minne på/kjøpe, men er fra han. Hun er jo ikke min mor

Anonymkode: fd20c...d4a

• Liker 3
Skrevet

Mannen min gratulerte sin mor på morsdagen i går, og han fikk responsen «å ja, er det den dagen i dag?»

Han gratulerte pga meg.

I år kommer vi ikke til å gi noen oppmerksomhet til noen av våre mødre. I alle fall ikke gaver.

Anonymkode: b5596...fd5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min gratulerte sin mor på morsdagen i går, og han fikk responsen «å ja, er det den dagen i dag?»

Han gratulerte pga meg.

I år kommer vi ikke til å gi noen oppmerksomhet til noen av våre mødre. I alle fall ikke gaver.

Anonymkode: b5596...fd5

Morsdagen er jo i morgen...😄

• Liker 8
Skrevet

Begge.... ingen forskjell...

Anonymkode: d0453...f2c

• Liker 1
Skrevet

I min familie har vi ikke tradisjon for gaver på slike dager, og jeg bor i tillegg langt unna. Sender et kort og ringer på dagen. 

I svigerfamilien har vi litt andre tradisjoner, så der gir vi gave fra meg og mannen. Han ordner, med mindre det av praktiske årsaker er enklest for meg å ordne.  

Like glad i mine foreldre som i svigers altså, men vi har ulike tradisjoner. Foreldrene mine synes ikke noe om morsdag og farsdag, og har gitt utrykk for at de ikke ønsker gaver... 

Anonymkode: dc209...1a0

Skrevet

Jeg minner mannen på å ringe moren sin, det får holde. 😛

Anonymkode: 052f1...6a8

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du til din mor.

Han til sin mor.

Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du til din mor.

Han til sin mor.

Men han kjøper dessverre ingenting til de. Han husker på runde dager og sånn, og gir de gjerne stor gave da, men han gir de aldri en blomst engang på vanlig bursdag eller mors-/farsdag. Han sender en SMS da eller ringer de.  

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kjøper dessverre ingenting til de. Han husker på runde dager og sånn, og gir de gjerne stor gave da, men han gir de aldri en blomst engang på vanlig bursdag eller mors-/farsdag. Han sender en SMS da eller ringer de.  

Holder ikke det da? Jeg kjøper heller aldri noe til min mor bare ringer og gratulerer med dagen.

Skrevet
6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Holder ikke det da? Jeg kjøper heller aldri noe til min mor bare ringer og gratulerer med dagen.

Kan hende det 😄 Men jeg kjøper alltid noe til min mor. Svigermor er også typen som gir gaver, ikke så flink med koselige ord, så jeg tror hun setter pris på det. Men vet ikke om det er vanlig å få fra sønn og svigerdatter 😛 Men hun synes vel det koselig å bli husket på uansett 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...