Gå til innhold

Mat med topping - blander du alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ren nysgjerrighet😁 hvis du spiser feks yoghurt med nøtter/granola eller hva det måtte være oppå, lar du det være oppå eller blander du alt inn? 

Det er jo så mange bilder på instagram osv av flotte skåler med all slags topping, men jeg har fått inntrykk av at mange bare har det sånn for bildene og at det ikke ser like pent ut når de spiser det. Hva gjør dere?😁 jeg er stort sett sånn som lar alt ligge oppå hver for seg, hvis ikke kjenner jeg jo ikke de ulike smakene😁

Anonymkode: bf76f...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blander det ikke, syns du smaker bedre de forskjellige ingrediensene når det ikke er blandet. :)

Anonymkode: 89c80...80a

Skrevet

Jeg gjør vel litt sånn ymse. Aha. Nå skjønner jeg endelig hvor den etterhvert så utbredte bruken av "oppå" og "på siden" og "inntil" kommer fra.

Anonymkode: 83c04...0e6

Skrevet

Blander aldri noe

En smoothie bowl (som du referer til) skal spises slik at du kombinerer smakene underveis. Blander man det blir det jo bare en grøt der hver bit smaker det samme. 

Spiser jeg yoghurt med granola heller jeg over litt og litt, eller lar granolaen ligge på toppen og får med litt på hver skje. 

Anonymkode: f97d8...8c0

Skrevet

Spiser jeg GoMorgen blander jeg inn halvparten av müsli av lignende først, så resten når jeg har kommet ca. halvveis. Får det ikke til å blande seg ordentlig uten. Det er noe jeg kun spiser på jobb.

Hjemme lager blander jeg ofte cottage cheese og kesam med lime, da lar jeg granola ligge på toppen. Da spiser jeg gjerne senere og vil ikke at granolaen skal bli bløt.

Jeg spiser sent og har måttet kaste mye GoMorgen av den grunn, når det plutselig kommer noen jeg må ta meg av rett etter at jeg har blandet yoghurten.

Skrevet

Jeg blander som oftest fordi jeg synes ikke müsli o.l. smaker godt når det er tørt. En GoMorgen-yoghurt er uansett så liten at den rekker man spise før müslien blir bløt, mens spiser jeg større mengder av noe blander jeg det inn litt etter litt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blander stort sett ikke når det gjelder slike retter. Synes ofte det blir rar konsistens eller ikke alltid så godt hvis det blir blandet.

Jeg liker for eksempel at det er litt crunchy når jeg foreksempel spiser granola med yoghurt/kesam så derfor lar jeg det være på toppen og tar litt av alt mens jeg spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...