TaliBanan Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Selvstendighetspartiet.no Hva tror kg's kloke koner? Er det noen som har synspunkter på selvstendighetspartiet? Jeg synes dette ser utmerket ut, meldte meg inn umiddelbart.. Har mistet troen på Frp. 1
Skywalker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 (endret) Etter å ha lest hele partiprogrammet nøye synes jeg det er et bra parti som henter det beste fra alle de mer etaplerte partiene. Etter min mening har alle de andre partiene kjørt grundig i grøfta, både med FNs migrantavtale, ACER, og nå det nye der de vil gi enda mer direkte styring til EU. Jeg vil følge Selvstendighetspartiet nøye en stund framover, men ser ikke bort fra at de vil få min stemme ved fremtidige valg. Alternativet blir å stemme blankt. Vi trenger et nytt, seriøst parti i Norge, et parti som setter Norge og folkets befolkning først. -Og i mellomtiden danser Erna i Afrika.. Endret 9. februar 2019 av Skywalker 2
T-Rex Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Et parti som har fornektelse av menneskeskapte klimaendringer i partiprogrammet... Jadda! 6
Gjest theTitanic Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 Alle partiene vi har i dag har betydelige feil. Nr 1 for meg ville vært å fjerne høyre, frå og mdg. De ødelegger samfunnet. Men.. alternativene er ikke mye å rope hurra for de heller. Skal lese mer om dette partiet.
Nicathv Skrevet 11. februar 2019 #6 Skrevet 11. februar 2019 Nei takk. Leste gjennom nettsida deres, og jeg kjenner igjen dårlig skjult fascismeflørting når jeg ser det. Etter litt googling ser jeg at partilederen blant annet har vært aktiv i den rasistiske organisasjonen SIAN, og det antisemittiske konspirasjonsteoretikerpartiet Alliansen. En forsker ved Holocaustsenteret kaller programmet "åpenbart rasistisk". Med andre ord et parti som nok vil gjøre det godt her inne på KGs aktuelt&politikk-forum. 4
Gjest theTitanic Skrevet 11. februar 2019 #7 Skrevet 11. februar 2019 Det så ikke så ille ut. Skulle ønske noen laget en partibrosjyre for alle partiene der der står fordeler OG ulemper. Hva er ulempen med dette partiet tro?
Brannslangen Skrevet 11. februar 2019 #8 Skrevet 11. februar 2019 En god del bra her. Men jeg tror jeg holder meg til Alliansen inntil videre.
GaiusMarius Skrevet 11. februar 2019 #9 Skrevet 11. februar 2019 På 9.2.2019 den 8.51, TaliBanan skrev: Selvstendighetspartiet.no Hva tror kg's kloke koner? De forsøker å overgå de eksisterende partiene i å ville bygge de høyeste bruneste murene rundt landet og bevilge mest penger til velferdsordninger vi ikke har råd til, så de får nok stemmer. Personlig avskyr jeg disse autoritære populistiske partiene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå