Gå til innhold

BH i en størrelse større.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bruker 80C i bh, men må nå bestille en størrelse større på grunn av små størrelser. Men litt usikker på om det er 85C eller 85D som faktisk er størrelsen større. Noen dom vet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tallet er lengden rundt mens bokstaven er cupen, dvs størrrelsen på puppen. Så om det er størrelsen som er liten vil jeg tro det er cupstørrelsen du skal ha større.

Anonymkode: 81c12...a88

• Liker 2
Skrevet

Størrelsen over 80C er selvsagt 80D når det gjelder cupsize. 85C er forøvrig samme cupsize som 80D, men er 5 cm større rundt brystet. Hvis bhen er for stram rundt bør du prøve 85B, men hvis cupen er for liten bør du prøve 80D

Anonymkode: a9879...a65

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Det er på Zalando, så står bare at de anbefaler en størrelse større. Men da satser jeg på at de mener cupen! 

Skrevet
3 minutter siden, Explsm skrev:

Takk for svar! Det er på Zalando, så står bare at de anbefaler en størrelse større. Men da satser jeg på at de mener cupen! 

Det kommer jo helt an på om det er cupen som er for liten eller om den er for trang rundt kroppen.

Anonymkode: a2d74...613

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt an på om det er cupen som er for liten eller om den er for trang rundt kroppen.

Anonymkode: a2d74...613

Det står: Varen er liten i størrelsen, så vi anbefaler å velge en størrelse større enn hva du vanligvis bruker.

Så er ikke så lett å vite om det er cupen eller størrelsen rundt. 

Skrevet

Hvis du forteller hvilket merke du ser på, så er det sikkert noen her som kan hjelpe med akkurat det merket :)

Anonymkode: 4f503...716

Skrevet

En størrelse større om du bruker 80C er 85D. Når det ikke står spesifikt at båndet eller cupen er mindre enn eller mener de vel hele plagget.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tror du er en 80C er du sikkert en 75E eller noe deromkring!

Hilsen ei som trodde hu var 75D men som var 70F... 😅

Anbefaler å sjekke størrelsen på Change 👍🏼

Anonymkode: 9cfd5...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...