AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg er skeptisk av meg som person, så når fyren som gjør meg klam i teltet sier han vil vente så mistenker jeg at han vil jeg skal bli glad i han før jeg finner ut at han har liten penis. Er ikke krise eller noe om han har liten, altså, men undrer meg litt over dette med å vente bare. Han har romantiske grunner, og jeg er overrasket over at han klarte å stoppe helt opp da vi koste heftig. Greit nok at han sier det er for romantiske grunner, men som sagt, jeg er skeptisk og er alltid åpen for at folk lyver. Noen som har erfaringer? Stor bonus om du er mann som liker å vente så jeg får høre fra et mannlig perspektiv. Og bare så troll ikke skal få kose seg med at han ikke vil ha sex med meg i det hele tatt: fyren er gal etter meg så det er ikke problemet. Har hengt lenge nok på KG😂 Anonymkode: eea62...cd1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Min mann ville ikke ha sex før vi var et par. Det er nå 10 år siden. Han ønsket seg en kjæreste og ikke bare en som hoppa til køys og så forsvant. For å sikre at jeg holdt på interessen og for å sikre at jeg ikke bare var ute etter sex, og for å være ærlig så var han kanskje redd for ikke å tilfredstille meg? så ville han vente. Dritfin fyr, med above average size, men faktisk litt uerfaren på sengefronten. Har lært ham godt opp nå da 😅 Anonymkode: f3710...758 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann ville ikke ha sex før vi var et par. Det er nå 10 år siden. Han ønsket seg en kjæreste og ikke bare en som hoppa til køys og så forsvant. For å sikre at jeg holdt på interessen og for å sikre at jeg ikke bare var ute etter sex, og for å være ærlig så var han kanskje redd for ikke å tilfredstille meg? så ville han vente. Dritfin fyr, med above average size, men faktisk litt uerfaren på sengefronten. Har lært ham godt opp nå da 😅 Anonymkode: f3710...758 Aaaw så koselig historie, takk for at du delte😁 Anonymkode: eea62...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Mannen min ville også vente litt. Jeg var klar etter et par-tre dates, men han ventet til vi hadde kjent hverandre et par måneder. Han er pen og flott og set er ikkenoe i veien med størrelsen. Han sa at han fra starten av tenkte og følte at det var potensiale for mere, for å holde sammen «for alltid», og da ville han ikke at vi skulle ha sex for tidlig. Inntil videre går det veldig bra, her 10 år og 2 barn senere Anonymkode: 020d6...d01 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Min mann ville vente litt til han så vi var på vei i riktig retning, han ønsket et fast langvarig forhold. syntes det var veldig sjarmerende og fint at han sto opp for seg selv. Anonymkode: 536c5...705
Scoops Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 En jeg var sammen med ville vente en god stund for han ville liksom føle at det var veldig seriøst først.. Viste seg til slutt at han ikke var noe glad i sex...Varte ikke så lenge det forholdet nei.. 1
Sphere Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 Det kan være flere grunner til at en mann ønsker å vente med sex. Det at han har liten penis KAN være en av disse grunnene, men ikke nødvendigvis for å sørge for at du blir glad i ham først. Det er et farlig spill for oss små. Vi blir jo isåfall glad i dere også, og selv om de fleste kvinner ikke bryr seg om størrelse, vet vi at det finnes en risiko der. Det handler nok i såfall mer om usikkerhet. Jo bedre kjent man blir, jo mer komfortabel blir man også med hverandre. Da er det større sjanse for at sexen blir bedre. Det kan også handle om å vise at man har en brukbar totalpakke. For min del har jeg sjeldent ventet, og gått medstrøms, for å si det slik. Er det masse seksuell kjemi tidlig der, ser jeg liten vits i å vente. Selv om det sikkert hadde vært mer strategisk korrekt i mitt tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 Eksen min ville vente og det viste seg i lengden at han rett og slett ikke var så glad i sex, eller kos generelt. Jeg ble lurt i starten da vi begynte å ha sex for da var det veldig ofte, men dabbet så dramatisk av med årene. På slutten ble det typ en to tre ganger i året... Jeg burde jo blitt mistenksom til en mann på 26 som kun hadde hatt sex 9 ganger totalt med én jente før han traff meg, men jeg var ung og naiv. Anonymkode: 11281...3b3
Rita87 Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 Spør Justin Bieber! Kan være mange årsaker.... 😁 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-ventet-de-med-sex-til-etter-ekteskapet/70745684
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10 Skrevet 9. februar 2019 Min erfaring: mikropenis i kombinasjon med mye komplekser. Ga det likevel en sjanse, men når ikke viljen til å bli bedre var der... Anonymkode: 8390e...066 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #11 Skrevet 9. februar 2019 Har ikke noe erfaring med det selv men en fyr var på tuppa etter bestevenninda mi og han begynte å sove hos henne etter nach men trakk seg alltid fra sex! Vi begynte selvfølgelig å spekulere i hvorfor fordi det var tydelig at han var keen på henne.. Og ja det viste seg at han var liten, etter hvert som venninda mi begynte å miste interessen for han siden de aldri kom videre så endte han med en erkjennelse hvor han sa han hadde problemer med seg selv der nede og mikrotiss...…….................... Anonymkode: c8d29...7d9
Skriblerinna Skrevet 9. februar 2019 #12 Skrevet 9. februar 2019 Eksen min ville vente litt. Det hadde med at han ville avklare litt hva vi følte osv først. Beste sexen ever! Sukk...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #13 Skrevet 9. februar 2019 Wow så mange forskjellige svar. Venter i spenning på om det ligger noe i det skjulte😂 TS Anonymkode: eea62...cd1
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2019 #15 Skrevet 9. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skeptisk av meg som person, så når fyren som gjør meg klam i teltet sier han vil vente så mistenker jeg at han vil jeg skal bli glad i han før jeg finner ut at han har liten penis. Er ikke krise eller noe om han har liten, altså, men undrer meg litt over dette med å vente bare. Han har romantiske grunner, og jeg er overrasket over at han klarte å stoppe helt opp da vi koste heftig. Greit nok at han sier det er for romantiske grunner, men som sagt, jeg er skeptisk og er alltid åpen for at folk lyver. Noen som har erfaringer? Stor bonus om du er mann som liker å vente så jeg får høre fra et mannlig perspektiv. Og bare så troll ikke skal få kose seg med at han ikke vil ha sex med meg i det hele tatt: fyren er gal etter meg så det er ikke problemet. Har hengt lenge nok på KG😂 Anonymkode: eea62...cd1 Jeg har ventet og bommet de gangene jeg har fått napp. Nå gidder jeg ikke å vente å bare peiser på fort som mulig hvis dama er bra.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #16 Skrevet 9. februar 2019 Jeg datet en som ville vente, og vi ventet i 4 hele måneder, viste seg at han var impotent. Og han nektet og prate om det, og mente vi kunne ha det fint uten sex. Da gikk jeg. Anonymkode: 6a162...ed5
missy_miss Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en som ville vente, og vi ventet i 4 hele måneder, viste seg at han var impotent. Og han nektet og prate om det, og mente vi kunne ha det fint uten sex. Da gikk jeg. Anonymkode: 6a162...ed5 Det skjedde med meg også! Usain Bolton hadde blitt parkert med den farten jeg fikk ut av forholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #18 Skrevet 9. februar 2019 Min samboer ville vente mye lenger enn meg fordi han hadde så sterke følelser for meg og var redd for at han skulle skremme meg bort hvis jeg var misfornøyd med sexen. Det var jeg jo overhodet ikke, beste sexen jeg har hatt. Og det fortsatt etter seks år 😊 Anonymkode: a28be...ee5 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #19 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er mann, og jeg opplever å måtte dra i nødbremsen noen ganger hvis jeg synes det går for fort fram. Ingen komplekser med penis, men er litt bekymret for å ikke klare å tilfredstille henne. Alltid litt prestasjonsangst første gang med ny partner Anonymkode: 126e6...84b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #20 Skrevet 11. februar 2019 Eksen min vill vente noen uker ut i forholdet før vi hadde sex. Ingenting galt med ham. Han ville bare at vi skulle vente sånn at det vi hadde på gang ikke skulle bli ødelagt hvis vi hadde sex med en gang. Anonymkode: 4f0e5...fd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå